| کد مطلب: ۱۰۷۳۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

بخاطر این کار نکونام، استقلال بازی برده را از دست داد!

تعویض‌های نکونام به نفع شمس‌اذر| استقلال بازی برده را از دست داد

بخاطر این کار نکونام، استقلال بازی برده را از دست داد!

تعویض‌های نکونام به نفع شمس‌اذر| استقلال بازی برده را از دست دادتعویض‌های نامناسب جواد نکونام بعد از گل دوم این تیم مقابل شمس آذر قزوین نقشی مهم در تساوی این تیم در قزوین داشت.

 استقلال در هشتمین بازی خود در لیگ برتر مقابل تیم شمس آذر قزوین متوقف شد تا ۲ امتیاز حساس را از دست بدهد.

این نتیجه درشرایطی به دست آمد که استقلال دو بار از حریف خود پیش افتادند که هر بازی بازیکنان تیم شمس آذر موفق شدند گل خورده را جبران کنند.

گل او استقلال را کوین یامگا به ثمر رساند که دوام آن چنانی نداشت و بازیکنان شمس آذر آن را پاسخ دادند. گل دوم استقلال نیز روی اشتباه مسلم مدافعان شمس آذر توسط آرمان رمضانی زده شد، اما این گل نیز توسط بازیکنان شمس آذر جبران شد تا در نهایت استقلال در حالی که دو بار از حریف پیش افتاده بود بازی برده را با تساوی تاخت بزند.

مسبب این تساوی، اما سرمربی استقلال بود. نکونام بعد از گل آرمان رمضانی اقدام به تعویض‌های عجیبی کرد که این تصمیمات درنهایت برای استقلال عاقبت خوشی به همراه نداشت و آبی‌ها بازی برده را با تساوی عوض کردند.

نکونام در این بازی ابتدا رمضانی را بیرون آورد و به جای او از گوستاوو بلانکو استفاده کرد. هم زمان مهدی‌پور که یکی از بهترین‌های استقلال بود نیز بیرون رفت تا حامدی‌فر بازی کند.

در ادامه نیز یامگا که زننده گل اول استقلال بود از میدان بیرون رفت تا مطهری بازی کند، اما حضور این بازیکنان نه تنها فایده‌ای برای استقلال نداشت بلکه منجر به از دست رفتن ۳ امتیاز شیرین این بازی شد تا جواد نکونام به عنوان مقصر اول این تساوی لقب بگیرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار