| کد مطلب: ۱۰۷۳۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

استقلال بخاطر پول به پرسپولیس پاتک زد/ نقشه شرم آور

استقلالی‌ها مصرانه اعتقاد دارند که هیچ تخلفی از سوی آنها صورت نگرفته است و هیچ نگرانی از بابت جریمه‌های احتمالی ندارند چون کاری برخلاف قانون انجام نداده‌اند.

 استقلال بخاطر پول به پرسپولیس پاتک زد/ نقشه شرم آور

 به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیسی‌ها در روزهای اخیر به‌شدت پیگیر موضوع شکایت خود از باشگاه استقلال هستند و معتقدند آبی‌ها دستورالعمل ناظر بر قراردادهای باشگاه‌ها با بازیکنان را رعایت نکرده‌اند و از آنها هم باید امتیاز کسر شود. قرمزها هجمه زیادی را در این مدت ایجاد کرده‌اند و از طرق مختلف مشغول افشاگری درباره اتفاقاتی هستند که در تیم رقیب رخ داده است.

البته در سوی مقابل استقلالی‌ها مصرانه اعتقاد دارند که هیچ تخلفی از سوی آنها صورت نگرفته است و هیچ نگرانی از بابت جریمه‌های احتمالی ندارند چون کاری برخلاف قانون انجام نداده‌اند. این تازه‌ترین جنگ و درگیری بین دو باشگاه پرطرفدار پایتخت است که این بار در خارج از چمن سبز دنبال می‌شود و باید دید نتیجه آن درنهایت چه خواهد شد.

تازه‌ترین شنیده‌ها از این حکایت دارد که آبی‌ها هم برای مقابله با حملات تیم رقیب تصمیم دارند به‌شدت روی پرداختی‌های هوادار متمول پرسپولیس به بازیکنان این تیم مانور کرده و آن را دستاویزی برای کسر امتیاز مجدد از این تیم قرار دهند. استقلالی‌ها معتقدند مدیران تیم رقیب با استفاده از این ترفند قانون سقف بودجه را دور زده‌اند و بخشی از قرارداد بازیکنان ملی‌پوش و ستاره خود را از طریق این هوادار خارج‌نشین پرداخت کرده‌اند تا بتوانند سقف بودجه مصوب را در ظاهر رعایت کنند. اینکه درنهایت شکایت آنها از پرسپولیس چه نتیجه‌ای خواهد داشت را زمان مشخص خواهد کرد اما ظاهرا چنین دعواهایی احتمالا تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار