| کد مطلب: ۱۰۶۵۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

جشن و پایکوبی قهرمانان جام جهانی زنان در مادرید

اعضای تیم ملی زنان اسپانیا یک روز بعد از رقم زدن پیروزی بزرگ که آنها را به پنجمین تیم قهرمان تاریخ جام جهانی زنان تبدیل کرد در میان استقبال پرشور مردم کشورشان به خانه برگشتند و به جشن و پایکوبی پرداختند.

جشن و پایکوبی قهرمانان جام جهانی زنان در مادرید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جام جهانی زنان 2023 برای اولین بار با حضور 32 تیم به میزبانی استرالیا و نیوزیلند برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم ملی اسپانیا به پایان رسید.

به نقل از ورزش سه، دیدار پایانی جام جهانی زنان روز یکشنبه در حضور 76 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه المپیک سیدنی برگزار شد و طی آن تیم ملی اسپانیا موفق شد با تک گل دقیقه 29 اولگا کارمونا از سد انگلیس در ماراتنی که 106 دقیقه طول کشید گذشته و برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

اسپانیا در حالی قهرمان جام جهانی شد که سال گذشته حذف تلخی از جام ملت‌های اروپا داشت و وجود اختلاف بین سرمربی و برخی ستاره‌ها جو داخلی تیم را کمی ملتهب کرده بود. با این وجود شاگردان خورخه ویلدا با دو برد در مرحله گروهی به دور حذفی صعود کردند و در ادامه با عبور از سد سوئیس، هلند و سوئد راهی فینال شد و در این مرحله نیز 1-0 انگلیس را شکست داد تا قهرمان شود.

اعضای تیم ملی زنان اسپانیا یک روز بعد از رقم زدن این موفقیت بزرگ که آنها را به پنجمین تیم قهرمان تاریخ جام جهانی زنان تبدیل کرد در میان استقبال پرشور مردم کشورشان به خانه برگشتند.

تیم اسپانیا

هزاران فوتبال‌دوست اسپانیایی از ساعت‌ها پیش از به زمین نشستن هواپیمای اعضای تیم ملی زنان کشورشان در خیابان‌های مادرید حضور یافتند و جشن قهرمانی را آغاز کرده بودند. آنها منتظر اتوبوس قهرمان‌ها بودند تا جشن اصلی را شروع کنند.

در اولین ساعات دوشنبه شب بود که اتوبوس قهرمانی در حالی که ستاره‌های تیم ملی زنان اسپانیا همراه با کاپ قهرمانی جام جهانی روی آن حضور داشتند وارد خیابان‌های مادرید شد. بازیکنان تیم قهرمان که از استقبال بی‌نظیر هواداران به وجد آمده بودند با اشتیاق فراوان به احساسات آنها پاسخ دادند و عکس‌های یادگاری بسیاری برای ثبت در تاریخ گرفتند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار