| کد مطلب: ۱۰۶۵۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد

ستاره اسپانیایی کدام تیم را برگزید؟ | رقابت بشیکتاش و گالاتاسرای برای جذب راموس

پس از پایان قرارداد سرخیو راموس با پاری سن ژرمن، دو باشگاه بشیکتاش و گالاتاسرای در حال رقابت برای جذب سرخیو راموس بودند که موفقیت بشیکتاش در جذب این بازیکن بیشتر بوده است.

ستاره اسپانیایی کدام تیم را برگزید؟ | رقابت بشیکتاش و گالاتاسرای برای جذب راموس

به گزارش  آرمان ملی آنلاین، سرخیو راموس پس از پایان قرارداد دو ساله‌اش با پاری سن ژرمن در تابستان امسال، اکنون بازیکن آزاد است. در حالی که بازی کنار لیونل مسی در اینترمیامی آینده ایده‌آل ستاره سابق رئال مادرید بود این اتفاق رخ نداد و راموس پیشنهادی از این باشگاه امریکایی دریافت نکرد تا به بررسی گزینه‌های دیگر روی میز بپردازد.

به نقل از ورزش سه، از گالاتاسرای به عنوان جدی‌ترین مشتری راموس یاد می‌شد اما به گزارش گل، این ستاره 37 ساله با سران باشگاه بشیکتاش برای امضای قرارداد به تفاهم دست یافته و به‌زودی به عنوان بازیکن جدید این باشگاه ترکیه‌ای معرفی خواهد شد.

بشیکتاش پیش از راموس موفق به جذب الکس چمبرلین، ستاره سابق باشگاه‌های لیورپول و آرسنال شده بود و حالا با جذب سرخیو راموس می‌خواهد خود را برای رقابت قهرمانی با گالاتاسرای تجهیز کند.

 

yektanet.com

منابع خبری در ترکیه نیز تغییر جهت مذاکرات سرخیو راموس از گالاتاسرای به بشیکتاش را تایید کرده‌اند. این بازیکن که دیگر امیدی به بازی در اروپا و MLS ندارد، با توجه به نداشتن تمایل به حضور در فوتبال عربستان از ترکیه به عنوان مقصدی ایده‌آل برای آینده‌اش یاد می‌کند و به نظر می‌رسد که با حضور در بشیکتاش به این مهم جامه عمل بپوشاند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار