| کد مطلب: ۱۰۶۵۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

لژیونر ایرانی اسپانیا آماده حضور در مسابقات رسمی شد

حسین طیبی فوتسالیست ایرانی پالما در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل حضور دارد و برای نخستین مسابقه رسمی خود در هفته اول فصل جدید لیگا ناسیونال مقابل تیم کاتگاس سانتا کولوما آماده می شود.

لژیونر ایرانی اسپانیا آماده حضور در مسابقات رسمی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم فوتسال پالما اسپانیا که در فصل جدید حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در اختیار دارد، در شرایطی تمرینات خود را دنبال می‌کند که کاپیتان تیم ملی با همان انگیزه و روحیه قبلی دوباره کارش را انجام می‌دهد و بازهم به دنبال یک افتخار جدید است.

به نقل از ورزش سه، حسین طیبی که سال گذشته نمایش فوق‌العاده‌ای در ترکیب تیم فوتسال پالما داشت و جزو مهره‌های کلیدی این تیم برای کسب عنوان تاریخی و بی‌تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود و در لیگا ناسیونال اسپانیا نیز یکی از بهترین گلزنان تیمش به حساب می‌آمد، حالا هم در تمرینات پیش فصل با روحیه بالایی حضور دارد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در فصل گذشته لیگا ناسیونال اسپانیا ۱۴ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز بهترین گلزن پالما بود و جام را بالای سر برد، زودتر از دیگر لژیونرهای ایرانی این تیم به تمرینات پیش فصل اضافه شد تا آماده حضور در مسابقات رسمی شود.

تیم فوتسال پالما ۱۰ روز دیگر نخستین مسابقه رسمی خود را در هفته اول فصل جدید لیگا ناسیونال مقابل تیم کاتگاس سانتا کولوما انجام می‌دهد که احتمالا از بین لژیونرهای ایرانی فقط حسین طیبی شرایط بازی را داشته باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار