| کد مطلب: ۱۰۶۵۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

مشکل صدور کارت بازی گلر استقلالی چه می‌شود؟

در پی جذب سینا سعیدی فر گلر استقلال به باش'اه شمس آذر قزوین، مسئولان باشگاه به دنبال صدور کارت بازی این بازیکن برای تیم خود هستند.

مشکل صدور کارت بازی گلر استقلالی چه می‌شود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سینا سعیدی فر دروازه بان جوان و زیر 23 ساله استقلال برای جدایی از این باشگاه و پیوستن به شمس آذر قزوین به توافق کامل رسیده و کارهای اداری حضور او در تیم تازه وارد لیگ برتر انجام می شود.

به نقل از ورزش سه، در چنین شرایطی مسئولان شمس آذر در صدد هستند تا هرطور شده با ثبت قرارداد جدید سعیدی فر در سازمان لیگ کارت بازی او را بگیرند و این دروازه بان همراه سایر اعضای تیم به رفسنجان سفر کند.

اعضای تیم شمس آذر عصر روز دوشنبه از تهران راهی رفسنجان خواهند شد و مدیران باشگاه قزوینی برای انجام کارهای اداری ثبت قرارداد سعیدی فر اقدام کرده اند.

سعید دقیقی سرمربی شمس آذر اصرار به حضور سعیدی فر در مصاف با مس رفسنجان داد و با این شرایط اگر مشکلی در روند صدور کارت بازی او پیش نیاید، احتمال فیکس بازی کردن این دروازه بان 22 ساله مقابل مس در بازی روز سه شنبه نیز وجود دارد.

باید دید روند جدایی سعیدی فر از استقلال و پیوستن رسمی او به شمس آذر چگونه پیش می رود و آیا این دروازه بان روز سه شنبه در ترکیب سبزپوشان قزوینی به میدان خواهد رفت یا خیر.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار