| کد مطلب: ۱۰۶۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

رقیب تراکتور روحیه گرفت | شکست تیم مجیدی مقابل شارجه

با پیروزی الشارجه برابر اتحاد کلباء، روحیه این تیم برای رویارویی با تراکتور بالا رفته است.

رقیب تراکتور روحیه گرفت | شکست تیم مجیدی مقابل شارجه

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم فوتبال الشارجه در دیدار پلی آف صعود به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه به مصاف تراکتور می رود. این تیم اماراتی در هفته نخست ادنوک لیگ، در حالیکه با نتیجه سه بر دو از اتحاد کلباء عقب بود، 2 گل در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند و برنده از زمین خارج شد.

به نقل از ورزش سه، روزنامه البیان درخصوص این دیدار نوشت: پیروزی چهار گله الشارجه برابر اتحاد کلباء، یک برد روحیه بخش برای این تیم پیش از دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود. تیم کوزمین علیرغم دریافت 3 گل، توانست در پرگل ترین دیدار هفته از سد ببرها عبور کند.

پیروزی چهار بر سه برابر اتحاد کلباء در شروع رقابت های لیگ حرفه ای امارات، یک انگیزه مهم در شروع فصل بود تا الشارجه بتواند در بازی های آینده پرقدرت ظاهر شود. بخصوص اینکه آنها باید روز سه شنبه در دیداری حساس از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، برابر نماینده ایران یعنی تراکتور ظاهر شود.

هر چند که تماشاگران از بازی افتتاحیه تیم هایشان در استادیوم لذت بردند اما این پیروزی برای اولاریو کوزمین سخت به دست آمد. البته این سرمربی در پایان بازی اعلام کرد مهم ترین دستاورد جدال با اتحاد کلباء، حضور مثبت و موفقیت آمیز بسیاری از بازیکنان تعویضی مانند پابلو آلکاسر، عبدالعزیز الکعبی و خالد الظنحانی بوده است.

تقویم فشرده مسابقات و برگزاری دیدارها به صورت هر سه روز یکبار، کوزمین را مجبور کرد تا تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند. ضمن اینکه او با مشکلات ابتدای فصل یعنی گرمای هوا نیز دست و پنجه نرم می کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار