| کد مطلب: ۱۰۶۵۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پیراهن هوادار به قتل رسیده طلایی‌پوشان بر روی دست بازیکنان برنده

دیدار حساس میان آ.ا.ک یونان و دیناموزاگرب کرواسی در حالی به نفع یونان پایان یافت که بازیکنان و اعضای تیم آ.ا.ک آتن، با پیراهن یادبود هوادار مقتول تیمشان به شادی پرداختند.

پیراهن هوادار به قتل رسیده طلایی‌پوشان بر روی دست بازیکنان برنده

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دیدار حساس میان آ.ا.ک یونان و دیناموزاگرب کرواسی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، به دراماتیک ترین شکل ممکن به سود آتنی ها به پایان رسید و یاران حاج صفی و محمدی راهی مرحله پایانی پلی آف شدند.

به نقل از ورزش سه، این مسابقه تحت تأثیر اتفاقات پرحاشیه دو هفته قبل قرار گرفته بود. جایی که بنا بود ابتدا بازی رفت در آتن برگزار شود ولی به دلیل درگیری شدید میان طرفداران دو تیم و مرگ یک هوادار آ.ا.ک، آن مسابقه لغو و بازی رفت در کرواسی برگزار شد و مسابقه برگشت نیز در یونان به انجام رسید.

آ.ا.ک یونان

در دیدار رفت، آ.ا.ک توانست در زاگرب با نتیجه 2 بر یک برنده شود. در بازی برگشت، اوضاع متفاوت دنبال شد و دینامو تا دقیقه 92 با نتیجه دو بر صفر از میزبان خود پیش بود تا اینکه در این لحظه، سرخیو آرائوخو، کاپیتان آتنی ها گل نخست بازی را به ثمر رساند تا حساب کار در مجموع 3 – 3 مساوی شود.

آ.ا.ک یونان1

پس از این گل، کاپیتان آ.ا.ک به سمت نیمکت رفت و پیراهن شماره 21 تیمش با نام میکالیس کاتسوری، هوادار به قتل رسیده تیمش را در دست گرفت و بر آن بوسه زد.

آ.ا.ک یونان2

بازگشت شگفت انگیز آ.ا.ک در دقیقه 90+10 تکمیل شد و دوماگوی ویدا توانست ریباند پنالتی از دست رفته تیمش را به گل تبدیل کند تا بازی 2 – 2 و در مجموع چهار بر سه به سود تیم یونانی به پایان برسد.

پس از گل ویدا بود که ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک این بار موفقیت تیمش را بیش از پیش جشن گرفت و پیراهن هوادار 29 ساله به قتل رسیده تیمش را در آسمان اواپ آرنا برافراشت تا اینگونه صعود زرد و سیاه ها به دور بعد را به میکالیس کاتسوری تقدیم کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار