| کد مطلب: ۱۰۶۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

مصاف دوقلوها در لیگ برتر | فقط یکی از برادران برنده است + عکس

حسن و حسین پورحمیدی ستاره‌های خط دروازه فصل پیش در لیگ برتر و‌لیگ یک روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذرانند. انها در آخرین دیدار هفته آینده و بازی تراکتور و استقلال خوزستان مقابل هم قرار می گیرند.

مصاف دوقلوها در لیگ برتر | فقط یکی از برادران برنده است + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حسن و حسین پورحمیدی دو برادری که وظیفه حراست از دروازه‌هایشان را در این هفته از مسابقات داشتند اما با اشتباهات مرگبار مانع امتیازگیری تیمشان شدند و دو باخت برای تراکتور و استقلال خوزستان ثبت شد. دو تیمی که باید در آخرین دیدار هفته آینده مقابل هم قرار بگیرند و ببینیم که دوئل این دو‌ برادر  تکمیل می‌شود و یا حداقل یکی از روی نیمکت کارش را دنبال می‌کند. دو فصل قبل برادران دو قلو فوتبال ایران در دیدار پیکان و آلومینیوم اراک روبه ‌روی هم قرار گرفتند که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

hbhkraof

به نقل از ورزش سه، تراکتور اما پیش از این دیدار باید در ورزشگاه یادگار امام در دیدار پلی‌آف مقابل الشارجه آماده قرار بگیرد، الشارجه پس از برتری مقابل نماینده بنگلادش روز گذشته مقابل تیم اتحاد کلبا با فرهاد مجیدی با سختی و با نتیجه ۴-۳ به پیروزی رسیدند تا با روحیه کامل خود را به تبریز برسانند. دیداری که اگر پورحمیدی بتواند به سلامت از آن عبور کند یک ضلع دوئل دوقلوها تکمیل خواهد شد و ضلع دیگر به پورموسوی بستگی دارد که آیا یک فرصت طلایی دیگر برای درخشش به دروازه‌بان تیمش  می‌دهد یا دوباره فرزین گروسیان درون دروازه قرار خواهد گرفت.

دو برادری که در فصل قهرمانی استقلال خوزستان به عنوان گلرهای سوم و چهارم در این تیم زیر نظر فرشاد بختیاری زاده رشد کردند و حالا خود را به بالاترین سطح فوتبال ایران رساندند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار