| کد مطلب: ۱۰۶۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

حسرت‌های سردار آزمون در ابتدای بازی‌های بوندس‌لیگا | مصدومیت آغاز راه جدایی از لورکوزن؟

سردار آزمون که در هفته‌های پایانی فصل گذشته بوندس‌لیگا به ترکیب بایر لورکوزن رسیده، به‌خاطر آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه ساق پای چپ در بازی مقابل لایپزیش حضور ندارد.

حسرت‌های سردار آزمون در ابتدای بازی‌های بوندس‌لیگا | مصدومیت آغاز راه جدایی از لورکوزن؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون در آن عضویت دارد، در شرایطی از ساعت ۱۷ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بایر آرنا مقابل لایپزیش، تیم سوم سال قبل، قرار می‌گیرد و نخستین بازی خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندس‌لیگا را برگزار می‌کند که نمی‌تواند از این ملی‌پوش ایرانی بهره ببرد.

به نقل از ورزش سه، سردار آزمون که در هفته‌های پایانی فصل گذشته بوندس‌لیگا به ترکیب بایر لورکوزن رسیده و شرایط خوبی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل داشت، به‌خاطر آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه ساق پای چپ در چهار مسابقه دوستانه و رسمی اخیرشان غایب بوده و امروز هم در لیست دیدار برابر لایپزیش دیده نمی‌شود.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که در فصل اخیر بوندس‌لیگا ۲۳ بار به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند، پس از تصمیم به ادامه همکاری در جمع شاگردان ژابی آلونسو انگیزه زیادی داشت، ولی مصدومیت اجازه نداد در شروع فصل تیمش را همراهی کند.

ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن، در نشست خبری قبل از دیدار با لایپزیش به طور رسمی اعلام کرد چهار بازیکن ازجمله سردار آزمون را به‌خاطر آسیب‌دیدگی در اختیار ندارند ولی با این وجود امیدوار به کسب پیروزی در بایر آرنا با حمایت تماشاگرانشان هستند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار