| کد مطلب: ۱۰۶۵۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

جشن و پایکوبی ممنوع | این یک بازی نمایشی نیست!

جک گریلیش فاش کرد که پپ گواردیولا بازیکنان منچسترسیتی را پس از غلبه بر سویا در ضربات پنالتی و فتح سوپرجام اروپا، از هرگونه جشن و شادی بیش از حد منع کرده است.

جشن و پایکوبی ممنوع | این یک بازی نمایشی نیست!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، هواداران فوتبال هنوز جشن های پرحاشیه و بی پایان سیتیزن ها پس از رقم زدن سه‌گانه را فراموش نکرده اند. جک گریلیش سردسته این جمع بود که جشن های خود را در طول تابستان ادامه داد. او هم تیمی هایش اما این بار فرصتی برای جشن گرفتن ندارند چرا که روز شنبه باید مقابل نیوکسل به میدان بروند.

جک گریلیش بعد از قهرمانی سیتی در سوپرجام گفت: "پپ ما را از جشن های طولانی منع کرده است. امشب به خانه می رویم، یک غذای خوب می خوریم و ریکاوری می کنیم. چون سه روز دیگر بازی داریم و باید خود را آماده کنیم."

او همچنین به این نکته اشاره کرد که پپ پیش از بازی به بازیکنان سیتی تاکید کرده بود که سوپرجام یک مسابقه نمایشی نیست و فتح آن اهمیت بالایی دارد: "سرمربی تیم پیش از بازی اشتیاق کامل خود را برای فتح این جام ابراز کرد و اکنون می توان پی به این موضوع بود که او چرا به این اندازه روی قهرمانی تاکید داشت. ما آماده کسب این جام بودیم چرا که تیم موفقی هستیم و چند وقت پیش چمیپونزلیگ را برده بودیم."

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار