| کد مطلب: ۱۰۶۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد

دو ستاره رئال مادرید روی تخت بیمارستان

تیبو کورتوا و ادر میلیتائو فردا زیر تیغ جراحی می روند، نتیجه این عمل جراحی حساس، در روند ریکاوری این دو بازیکن و ستاره تیم رئال تعیین کننده خواهد بود.

دو ستاره رئال مادرید روی تخت بیمارستان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رئال مادرید از حیث مصدومیت ها در فصل جاری بسیار بدشانس بوده و تا همینجا سه بازیکنش را از دست داده است. ابتدا آردا گولر بود که در تمرینات پیش فصل با مصدویت پارگی مینیسک روبه‌رو شد و دیروز جراحی شد. گفته می شود او بین دو تا سه ماه دور از میادین خواهد ماند.

تیبو کورتوا مورد بعدی بود که در تمرین با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و فصل را از دست خواهد داد. سپس نوبت به ادر ملیتائو رسید که در نیمه دوم بازی برابر بیلبائو با مصدومیت مشابه کورتوا روبه‌رو شود و او نیز 6 تا 9 ماه دور از فوتبال خواهد بود.

طبق ادعای مارکا، زانوی تیبو فردا جراحی خواهد شد و انتظار می رود زانوی ادر میلیتائو نیز ساعاتی بعد از کورتوا جراحی شود اما فعلا ناحیه آسیب دیده مدافع برزیلی ورم دارد و شاید جراحی به جمعه موکول شود.

روند بهبودی استخوان‌های زانوی شکسته تقریباً بلافاصله آغاز می‌شود. برنامه رئال مادرید این است که هر دوی آنها برای پیش فصل بعدی کاملاً بهبود پیدا کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار