| کد مطلب: ۱۰۶۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

رویارویی دو رفیق در بازی سرنوشت‌ساز | کدام‌یک برنده بیرون می‌آیند؟

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر و هم تیمی بودن، اینبار باید در مقابل هم به میدان بروند.

رویارویی دو رفیق در بازی سرنوشت‌ساز | کدام‌یک برنده بیرون می‌آیند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان که طی دو فصل اخیر در الاهلی عربستان و در کنار یکدیگر کار را دنبال کرده بودند، اکنون در ترکیب دو تیم تراکتور و پرسپولیس روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و باید برای موفقیت تیم خود تلاش کنند.

به نقل از فارس، دو مدافع اسبق پرسپولیس البته با پیراهن این تیم نیز چند فصل در کنار یکدیگر کار را دنبال کرده بودند و یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم محسوب می‌شدند. با این حال بعد از بازگشت از لیگ ستارگان قطر، کنعانی زادگان به پرسپولیس برگشت و شجاع خلیل زاده هم علیرغم شایعاتی که در خصوص بازگشت دوباره‌اش به جمع شاگردان یحیی گل محمدی وجود داشت، راهی تراکتور شد تا بار دیگر در کنار تبریزی‌ها کار را دنبال کند.

امشب و در دیداری حساس و هیجان انگیز اما این دو بعد از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و باید دید شرایط به سود کدام مدافع مدعی رقم خواهد خورد.

 

yektanet.com

پرسپولیس بعد از پیروزی در بازی اول خود اکنون امید زیادی به تکرار برد در تبریز همانند فصل گذشته و مقابل شاگردان پاکو خمس دارد و در سمت مقابل نیز شجاع خلیل زاده با بازوبند کاپیتانی سرخ‌ها تبریزی، نمی‌خواهد شکست دیگری را تجربه کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار