| کد مطلب: ۱۰۶۵۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

مسی روی نوار پیروزی | رکورد جدیدی در راه است؟

در بازی بامداد امروز اینترمیامی مقابل فیلادلفیا، تیم مسی به پیروزی 4 بر 1 رسید و راهی فینال لیگز کاپ شد.

مسی روی نوار پیروزی | رکورد جدیدی در راه است؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اینترمیامی بامداد امروز در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگز کاپ به مصاف فیلادلفیا رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.

به نقل از ورزش سه، این برد به معنای امضای حکم صعود این تیم به دیدار فینال این مسابقات بود و حالا آنها در یک قدمی کسب جام قهرمانی این رقابت‌ها قرار دارند که افتخار بزرگی برای اینترمیامی به حساب می‌آید. 

شاگردان تاتا مارتینو بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود توانستند در دقیقه سوم بازی توسط جوزف مارتینز به گل اول دست پیدا کنند تا نشان دهند که تنها با فکر پیروزی قدم به این بازی گذاشته‌اند. 

این گل میل هجومی آنها را کم نکرد و آنها در دقیقه 20 باز هم توانستند دروازه حریف را باز کنند. این بار مارتینز پاس گل زیبایی برای لیونل مسی ارسال کرد تا این ستاره آرژانتینی به روند گلزنی‌اش با پیراهن اینترمیامی همچنان ادامه دهد. 

در حالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، رابرت تیلور پاس زیبایی را برای جوردی آلبا فرستاد تا این ستاره سابق بارسا هم در دقیقه سوم وقت تلف شده نیمه اول بتواند گلزنی کند و حساب کار 0-3 به سود اینترمیامی شود. 

نیمه دوم نسبتا آرام‌تر سپری شد و این فیلادلفیا بود که موفق شد در دقیقه 75 دروازه اینترمیامی را باز و اختلاف را کمتر کند اما این گل فایده خاصی برای آنها نداشت و 11 دقیقه بعد این دیوید رویز بود که گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا تیر خلاصی بر پیکر فیلادفیلا زده باشد. 

اینترمیامی حالا باید در دیدار فینال رقابت‌های لیگز کاپ به مصاف نشویل برود که در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی برابر مونتری به پیروزی رسید و امیدوار است که بتواند این تیم را هم از سر راه بردارد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار