| کد مطلب: ۱۰۶۵۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

رویارویی سخت برای سرمربی سابق در یک بازی احساسی!

در حالی دو تیم مس و نساجی مقابل هم قرار می گیرند که ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان باید تیمش را تشویق به گل زدن به تیم سابق خود کند، تیمی که خاطرات خوشی از آن دارد.

رویارویی سخت برای سرمربی سابق در یک بازی احساسی!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته دوم یک تقابل جذاب و دیدنی خواهد شد که البته همه نگاه‌ها در طول این مسابقه به ساکت الهامی است. سرمربی موفق فوتبال ایران در سال‌های گذشته در شرایطی مقابل تیم سابق خود قرار می‌‍گیرد که خاطرات خوبی از نساجی و حضور در قائمشهر دارد.

به نقل از ورزش سه، الهامی در دوران فعالیت خود در نساجی خاطرات شیرینی برای هواداران این تیم ساخت؛ بقای معجزه وار در لیگ برتر در اولین فصل حضور در نساجی و قهرمانی در جام حذفی در فصل دوم دو اتفاق مهمی است که تا سال‌های سال از ذهن طرفداران نساجی پاک نمی‌شود. شاید بتوان گفت همین حالا نساجی حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را مدیون تلاش‌های الهامی است و به همین خاطر است که رابطه او و هواداران نساجی خراب نشدنی است.

همین خاطرات خوب و رابطه صمیمانه با هواداران و مدیران نساجی است که در ابتدای فصل شایعاتی پیرامون بازگشت الهامی به مازندران هم مطرح شد، اما او ترجیح داد به مس رفسنجان برود و ماجراجویی تازه‌ای را در شهر پسته ایران شروع کند.

الهامی که در هفته اول لیگ بر اساس قرعه روی نیمکت مس رفسنجان با هوادار (تیم فصل گذشته خود) رو به رو شد، حالا در هفته دوم مقابل نساجی قرار خواهد گرفت و بی شک این بازی برای او یک تقابل احساسی و مهم است. اگرچه کسب اولین پیروزی آنهم در اولین بازی خانگی مقابل هواداران رفسنجانی تنها هدف الهامی و شاگردانش در بازی چهارشنبه شب است، اما بی شک او با تماشای تیم سابقش نمی‌تواند یاد دوران طلایی سرمربیگری خود در نساجی نیفتد. دورانی که الهامی امیدوار به تکرار آن روی نیمکت نارنجی پوشان لیگ برتر است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار