| کد مطلب: ۱۰۶۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

واکنش سپاهان به حواشی بازی دیروز | فحاشی ها را نشنیدیم!

در پی شکایت مدیر تیم تراکتور، مدیر تیم فوتبال سپاهان نسبت به اتفاقات دیدار با تراکتور و هم‌تای خود در این تیم واکنش نشان داد.

واکنش سپاهان به حواشی بازی دیروز | فحاشی ها را نشنیدیم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مهدی سلیمی در واکنش به اعتراض تراکتوری‌ها نسبت به وضعیت زمین چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان عنوان کرد: ما هم روی همین چمن بازی کردیم و برنده شدیم و نباید بازی خوب سپاهان را زیر سوال ببریم. ما همیشه با تراکتور عهد و اخوت داشتیم تا بازی قبل که در تبریز آن اتفاقات افتاد و در اصفهان یک ذهنیت بد از سوی تراکتوری ها به وجود آمد ولی با این وجود ما مدیریت کردیم.

به نقل از ورزش سه، او در مورد انتقال یک تماشاگر تراکتور با آمبولانس به بیمارستان ابراز کرد: آن اتفاق هیچ ارتباطی به هواداران سپاهان نداشته و خود تماشاگر تراکتور دچار حمله عصبی شده است. تماشاگران تراکتور نیز فرد مصدوم را به سمت آمبولانس بردند و آمبولانس به بیمارستان برد که البته یک ساعت بعد نیز مرخص شد.

مدیر تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: شما یک نمونه بیاورید که تماشاگران سپاهان شروع کننده تنش شده باشند و حاشیه به وجود بیاوردند، اما متاسفانه پس از مسابقه مدیر اجرایی تراکتور یک استوری گذاشت که دچار حاشیه شد.

سلیمی یادآور شد: طبقه دوم را به هواداران تراکتور اختصاص دادیم ولی بخاطر ایجاد ذهنیت منفی، آنها را به پایین انتقال دادیم. من به جایگاه تماشاگران تراکتور نزدیک بودم ولی مواردی که مظفری‌زاده (مدیر تیم تراکتور) در خصوص  فحاشی‌ها گفته‌اند را ندیدم.

او در خصوص شعار تماشاگران سپاهان علیه شجاع خلیل‌زاده ابراز کرد: مسائل پیرامون شجاع را خدا شاهده من نشنیدم ولی چرا هواداران ما باید فقط به یک بازیکن توهین کنند؟ این بازی ناظر فدراسیون و داوری داشته و آنها باید در این باره صحبت کنند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه ما به ایجاد حواشی دامن نزنیم، گفت: نباید برای مسابقات حساس این مسائل را بگوییم. ما هم می توانیم یک سری مسائل را درباره تماشاگران تراکتور بگوییم ولی چون مستندات نداریم، نباید کمی و کاستی خودمان را به مسائل دیگر مرتبط کنیم و استفاده ابزاری داشته باشیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار