| کد مطلب: ۱۰۶۴۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

چرا سرمربی بارسلونا اخراج شد؟ | ژاوی: خیلی مهم است اما نکته مهم‌تری هم وجود دارد

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی با ختافه به‌شدت از قضاوت داور بازی انتقاد کرد و با یک کارت قرمز مجبور به ترک زمین شد.

چرا سرمربی بارسلونا اخراج شد؟ | ژاوی: خیلی مهم است اما نکته مهم‌تری هم وجود دارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بارسلونا در هفته اول فصل جدید لالیگا مقابل میزبان خود، ختافه، با تساوی بدون گل متوقف شد. ژاوی هرناندز در شبی که شاگردانش با وجود تسلط به بازی در زدن گل ناکام بودند به دلیل دریافت کارت قرمز در دقیقه 70 از زمین اخراج شد. او در صحبت‌های پایان بازی‌اش به شدت از قضاوت داور انتقاد کرد:

دلیل اخراج

من به داور چهارم گفتم که آنها خطاهای زیادی روی ما انجام می‌دهند که اعلام نمی‌شود و به همین دلیل اخراج شدم. اخراج من مهم است ولی اتفاقی که در زمین رخ داد مهمتر بود. ما تلاش زیادی کردیم اما نتوانستیم پیروز شویم. به نظرم استحقاق برد را داشتیم ولی کافی نبود.

نظرم را گفتم و کارت قرمز گرفتم!

احساسم این است که داور کنترل بازی را از دست داده بود و این روی جریان کار تاثیر گذاشته بود. من در مورد آن صحنه فقط نظرم را گفتم، ولی آنها اخراجم کردند. به نظرم چنین شرایطی اصلا به نفع لالیگا نیست.

اخراج رافینیا

رافینیا بازیکنی بسیار خوب با ویژگی‌های مثبت است. او در صحنه اخراجش اشتباه کرد، اما اتفاقات زیادی در این موضوع دخیل بود. داور از چند خطای واضح چشم‌پوشی کرده و اصلا روی بازی کنترل نداشت.

عملکرد فعلی لالیگا مایه شرمساری است

اگر مردم حوصله‌شان سر برود یا تمایلی به تماشای فوتبال نداشته باشند، طبیعی است. چیزی که امروز دیدیم فوتبال نبود، مایه شرمساری بود. این محصول مایه شرمساری است و مردم تمایلی به مصرف آن ندارند. من به خاویر تباس می‌گویم که محصول او مایه شرمساری است. قانون در مورد صحنه‌ای که توپ به دست گاوی خورد توضیح داده است. داور این فرصت را از ما گرفت و باید در موردش توضیح دهد.

همه چیز به یک شوخی مسخره شبیه است

روز گذشته در جلسه داوری به ما گفته بودند که از مربیان در کنار زمین محافظت خواهد شد، اما امروز ظلم آشکاری علیه ما صورت گرفت و ناراحتیم. همچنین گفتند که هر برخورد توپ به دستی هند نیست، اما نمی‌فهمم چرا امروز این‌گونه شد. همه چیز به یک شوخی مسخره شبیه است!

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار