| کد مطلب: ۱۰۶۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

رضایتنامه دو ستاره لژیونر فوتبال ایران چند صفر دارد؟

در نقل و انتقالات تابستانی، ماجرای جدایی قطعی دو ستاره لژیونر فوتبال ایران و انتقال به تراکتور و سپاهان، سروصدای زیادی در فضای رسانه‌ای به وجود آورد.

رضایتنامه دو ستاره لژیونر فوتبال ایران چند صفر دارد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، برای پیام نیازمند گفته می‌شد که باشگاه پورتیموننزه در ازای یک میلیون یورو حاضر به صدور رضایت نامه این بازیکن شده و در خصوص حسین‌زاده نیز صحبت در مورد 800 هزار دلار به میان آمده بود. 

به نقل از ورزش سه، اما حالا منصور قنبرزاده ادعای رقبای تراکتور و سپاهان را تکذیب و حرف‌های مدیران عامل این دو باشگاه را تائید کرده تا در مجموع رضایتنامه آنها کمی بیشتر از 500 هزار دلار باشد. 

او گفت: سپاهان را هم می‌گفتند آقای پیام نیازمند ۷۰۰-۸۰۰ و حتی تا یک میلیون بود. ما زمانی که خواستیم قرارداد آقای پیام نیازمند را ثبت کنیم، حواله واریز پول به حساب آن باشگاه و TMS را خواستیم و علاوه بر آن از امور بین‌الملل استعلام کردیم که آیا تایید می‌کنید؟ آنها هم کتبا هم تایید کردند و سپس ما قرارداد را ثبت کردیم. بر اساس چیزی که باشگاه سپاهان بارگذاری کرد، ۲۵۰ هزار دلار بود و تایید هم شد. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: حسین‌زاده هم چیزی نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار بود. ما هم حواله‌ را خواستیم و هم TMS را دیدیم و هم تاییدیه امور بین‌الملل را گرفتیم. از طرفی چون در رسانه شائبه‌ای ایجاد شد، از مدیرعامل محترم باشگاه تراکتور هم ذیل حواله و TMS امضا گرفتیم که چنانچه خلاف اینها ثابت شود، به کمیته‌های قضایی فدراسیون گزارش و مشمول تنبیهات انضباطی خواهد شد‌. ما با کسانی که در ارکان فدراسیون مسئولیت دارند، سخت‌گیرانه‌تر برخورد کردیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار