| کد مطلب: ۱۰۶۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد

دروازه بان سابق پرسپولیس زیر تیغ جراحی

دروازه‌بان سابق پرسپولیس، که این اواخر درگیر مشکلات گوناگون بود پس از پشت سر گذاشتن آنها درگیر مشکل تازه ای شد که تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دروازه بان سابق پرسپولیس زیر تیغ جراحی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امیرحسین حاجی‌آقا  در ترکیب تیم جوانان و امیدهای پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد و به واسطه درخشش در این تیم با تصمیم یحیی گل‌محمدی و داوود فنایی به تیم بزرگسالان اضافه شد. این بازیکن جوان تا نیم فصل لیگ بیست و یکم در‌ جمع سرخپوشان حضور داشت اما سپس با پیشنهادی از ماکادونیا جورج پتروف مواجه شد تا ایران را به مقصد مقدونیه ترک کند.

به نقل از ورزش سه، حاجی‌آقا با هدف حضور ثابت در دروازه جورج پتروف راهی این تیم شده بود، با درخشش رقیب خود فرصت بازی پیدا کرد تا تنها پس از یک فصل حضور در این تیم و البته کسب عنوان قهرمانی جام حذفی مقدونیه، این تیم را ترک کرده و اسکوپیه مقدونیه را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کند.

اما حاجی‌آقا که برای تعطیلات راهی ایران شده بود، به دلیل مسائل سیاسی در اخذ ویزا و بازگشت به مقدونیه دچار مشکل شد و در شرایطی که باشگاه اسکوپیه از طریق فیفا پیگیر این مشکل بود اما اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداد تا گلر سابق پرسپولیس دچار چالشی جدی شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار