| کد مطلب: ۱۰۶۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

رونمایی از کیت جدید منچستر با حضور اسطوره سابق باشگاه

پیراهن سوم یونایتد با پس زمینه سفید و خطوط قرمز روی یقه پیراهن، با حضور روی کین، اسطوره این باشگاه، رونمایی شد.

رونمایی از کیت جدید منچستر با حضور اسطوره سابق باشگاه

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شرکت آدیداس که حامی مالی پیراهن یونایتد در چند سال اخیر بوده، از پیراهن اول و دوم این تیم برای فصل آینده رونمایی کرده بود. 

به نقل از ورزش سه، حالا نوبت به پیراهن سوم شیاطین سرخ رسیده که با همکاری غیرمنتظره روی کین به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه و حضورش در تصاویر منتشر شده از این پیراهن رونمایی شده است. 

منچستر

در ویدیوی منتشر شده برای معرفی رسمی این پیراهن، این ستاره ایرلندی سابق یونایتد از سایه‌ها و در حالی که پیراهن جدید را به تن دارد بیرون می‌آید و می‌گوید: «پس تو شیطان هستی، اینطور نیست؟ اجازه بده قواعد را به تو یادآوری کنم. شیطان بودن به چیزی که می‌پوشی ربطی ندارد، بیشتر شبیه به یک عهد و پیمان است. همه این توانایی را ندارند. انتظار ما زیاد است. به محض این که خورشید طول کنید، متوجه می‌شویم که آیا واقعا شیطان هستی. در ازای آن چه می‌گیری؟ این منچستریونایتد است!»

پیراهن سوم یونایتد با پس زمینه سفید و خطوط قرمز روی یقه پیراهن طراحی شده است. همچنین نام حامی مالی، لوگوی خاص باشگاه و لوگوی آدیداس هم به رنگ قرمز روی آن به چشم می‌خورد. 

منچستر یونایتد

آدیداس اعلام کرده که این پیراهن از همین امروز برای خرید در دسترس هواداران خواهد بود. پس از 50 سال این اولین بار است که یونایتد قرار است با پیراهنی به میدان برود که لوگوی شیاطین سرخ روی آن به چشم می‌خورد. 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار