| کد مطلب: ۱۰۶۴۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

اتفاقی عجیب در فوتبال انگلیس | بازیکنی که نیمکت تیمش را گم کرد

سوژه امروز فوتبال انگلیس، بازیکن تیم میلوال که بعد از تعویض شدن نیمکت تیمش را گم کرد و روی نیمکت تیم حریف نشست.

اتفاقی عجیب در فوتبال انگلیس | بازیکنی که نیمکت تیمش را گم کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دانکن واتمور، بازیکن میلوال، در جریان بازی دیروز این تیم وقتی تعویض شد نتوانست نیمکت خودی را تشخیص بدهد. او با خونسردی به سمت نیمکت حریف رفت و درحالیکه بازیکنان تیم مقابل او را بهت‌زده نگاه می‌کردند روی نیمکت آنها نشست. هم‌تیمی‌های واتمور از خنده منفجر شده بودند و این حرکت، بازیکن میلوال را سوژه رسانه‌های انگلیسی و شبکه‌های مجازی کرده است.

میلوال که از امیدهای صعود از چمپیونشیپ است فصل جدید این رقابتها را با دیدار مقابل میدلزبورو آغاز کرد. دیدار پر برخورد دو تیم با گل دیرهنگامی که توسط اسی گربینگ به ثمر رسید با پیروزی 1-0 میلوال تمام شد.

u0yjl5yv

اما در اواسط نیمه دوم واتمور توسط مربی میلوال تعویض شد. او که گویا ذهنش بیش از حد درگیر اتفاقات بازی بود با خونسردی به سمت نیمکت میدلزبورو حرکت کرد. بازیکنان میدلزبورو که از حرکت او متعجب شده بودند با قیافه‌های بهت‌زده این بازیکن تیم حریف را نگاه می‌کردند و حدود یک دقیقه‌ای طول کشید تا واتمور بالاخره بار سنگین نگاه‌ها را احساس کند و به سمت نیمکت خودی برود. در بازگشت واتمور به نیمکت میلوال تا چندین دقیقه صدای بلند قهقهه بازیکنان این تیم شنیده می‌شد.

1g24pnf4

این حرکت بازیکن میلوال در شبکه‌های اجتماعی هم بازتاب گسترده‌ای داشت. یک کاربر نوشت:" خب، این بازیکن دکمه خلبان خودکار را فعال کرده". کاربر دیگری نوشت:" میدلزبورو احتمالا خیلی خوشحال شده بود چون واتمور بازیکن باکیفیتیه. یعنی نمی‌خواسته با این کارش پیام بده؟". و کاربر دیگری نوشت:" این منم وقتی که نزدیک‌های صبح به خونه برمی‌گردم و سعی می‌کنم با کلید در خونه همسایه رو باز کنم".

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار