| کد مطلب: ۱۰۶۴۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

مورایس برای تیم‌های لیگ برتری کری خواند | منتظر دیدارتان هستیم!

سرمربی سپاهان عنوان کرد: می‌توانم بگویم ما از نظر کیفیت فنی ارتقای بیشتری از ۲۰ درصد داشتیم و فکر می‌کنم پیشرفت ما بیش از این عدد و حتی دو برابر است.

مورایس برای تیم‌های لیگ برتری کری خواند | منتظر دیدارتان هستیم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ژوزه مورایس در گفت‌وگوی زنده با شبکه اصفهان در خصوص شرایط سپاهان عنوان کرد: خیلی مشتاق هستم که لیگ برتر ایران شروع شود؛ چراکه سال دوم است و به نوعی در دومین فصل کار ما راحت‌تر است و می‌توانیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.

به نقل از ورزش سه، او ادامه داد: یک سری بازیکن از فصل قبل کنارمان هستند ولی چند بازیکن جدید هم به جمع ما اضافه شده‌اند و امیدوارم بتوانند کمک کنند. حتی بازیکنانی که از قبل در سپاهان بودند، سعی دارند به نفرات جدید کمک کنند تا با شرایط تیم هماهنگ شوند. به نظرم همه چیز برای بازیکنانم خیلی ساده پیش می‌رود و به همین دلیل خیلی سریع کارمان را جلو می‌بریم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: ما می‌خواهیم تیمی بسازیم که از ارزش‌های خیلی مهمی برخوردار باشد. ما به دنبال ساخت تیمی هستیم که نماینده شایسته‌ای برای شهر اصفهان و شرکت فولاد مبارکه و اسپانسرهایی که پشتیبان باشگاه هستند، باشد. ما قصد داریم همه این مسائل را به دوش بکشیم تا ارزش این شهر و مردم اصفهان را نشان بدهیم و موجب افتخار آنها و تمام ایرانی‌ها شویم.

مورایس یادآور شد: ما نیاز به یک بازی رقابتی هستیم و قصد داریم یک نمایش با کیفیت مقابل هواداران داشته باشیم. بازیکنان ما یک سازماندهی را ترتیب می‌بینند که بازی تیمی چگونه است. اینکه شما بتوانید در قالب یک تیم بازی کنید، اهمیت دارد و ما می‌خواهیم تمام مسائل را بهتر از سال گذشته انجام بدهیم. به همین دلیل اینجا هستیم و در دومین سال تمام تلاش را برای موفقیت انجام می‌دهیم.

او تصریح کرد: با حضور بازیکنان جدید کیفیت ما در یک سری راه‌های مختلف ارتقا پیدا کرده و ما نیز می‌خواهیم کیفیت تیم بالاتر برود. به نظرم الان در سطحی هستیم که کاملا رشد داشتیم و از نقطه بالاتری نسبت به فصل قبل کارمان را آغاز خواهیم کرد و به دنبال پیشرفت هستیم.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: خیلی می‌شنوم که کارمندان باشگاه سپاهان می‌گویند ما ۲۰ درصد از قراردادمان بیشتر اضافه نشده و با تورم هم‌خوانی ندارد، اما می‌توانم بگویم ما از نظر کیفیت فنی ارتقای بیشتری از ۲۰ درصد داشتیم و فکر می‌کنم پیشرفت ما بیش از این عدد و حتی دو برابر است.

مورایس یادآور شد: همه چیز در سپاهان نسبت به سال قبل بهتر شده و معتقدم اگر پارسال از صفر شروع کردیم، امسال از ۵۰ کارمان را پیش می‌بریم و به همین دلیل است که با شور و اشتیاق بیشتر کار را انجام می‌دهیم. منتظر هستم تا بازیکنانم در اولین بازی چه نمایشی دارند و چه مسیری را طی می‌کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار