| کد مطلب: ۱۰۶۳۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

ستاره فرانسوی رئال مادرید برنابئو را ترک می‌کند؟

رئال مادرید در تصمیم قاطع خود برای نگهداشتن اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی تیمش، استوار است.

ستاره فرانسوی رئال مادرید برنابئو را ترک می‌کند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شوامنی تابستان سال گذشته به رئال مادرید پیوست و فصل اول حضورش شاید چندان با درخششی که از او انتظار می‌رفت همراه نشد. 

به نقل از ورزش سه، این بازیکن حالا آماده است تا در دومین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در خط میانی تبدیل شود و توانایی‌هایش را در کنار بازیکنانی چون ادواردو کاماوینگا، جود بلینگام، تونی کروس و لوکا مودریچ به نمایش بگذارد. 

این در حالی است که از ابتدای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا به حال بارها درباره علاقه چند باشگاه بزرگ اروپایی به این ستاره فرانسوی صحبت شده است. 

توماس توخل یکی از مربیان بزرگی است که بارها او را تحسین کرده و به مدیران بایرن اعلام کرده که شوامنی گزینه ایده‌آلش برای قرار گرفتن در پست شماره 6 بایرن مونیخ است. او علاقه زیادی به این بازیکن دارد و مایل است از او در ترکیب تیمش استفاده کند. 

حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که این علاقه و پیشنهاد به جایی نخواهد رسید و مدیران رئال به هیچ وجه تصمیمی برای فروش این هافبک در این تابستان ندارند و بایرن شانسی برای جذب او نخواهد داشت. 

پیش از این نام چند باشگاه لیگ برتری هم به عنوان علاقمندان به شوامنی مطرح شده بود اما رئال حتی حاضر نیست پیشنهادات ارائه شده احتمالی برای او را هم بررسی کند. آن‌ها اطمینان دارند که این ستاره فرانسوی قرار است در این فصل به ستاره درخشانی برای آن‌ها تبدیل شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار