| کد مطلب: ۱۰۶۳۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

مدافع جدید استقلال آماده انجام اولین بازی رسمی

ایمان سلیمی با نظر جواد نکونام به استقلال اضافه شد و با انگیزه بالا برای ادامه درخشش خود در جمع آبی پوشان، می‌خواهد به جمع نفرات اصلی این تیم برسد.

مدافع جدید استقلال آماده انجام اولین بازی رسمی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ایمان سلیمی پس از تجربه بازی در تراکتور، سرد اسلوواکی، مس رفسنجان و ... با نظر جواد نکونام به استقلال اضافه شد و در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی اخیرشان حضور فعالی داشته و نشان داده انگیزه زیادی برای ادامه درخشش خود در جمع آبی پوشان دارد و می‌خواهد به جمع نفرات اصلی این تیم برسد.

به نقل از ورزش سه، این مدافع که فصل موفقی در مس رفسنجان پشت سر گذاشت و یکی از عوامل موثر در ثبت بیشترین مسابقه‌ی بدون گل خورده برای تیمش داشت، در حالی استقلال را انتخاب کرده که مدت‌ها انتظار چنین انتقالی را می‌کشید و حالا به خوبی ارزش پوشیدن پیراهن آبی پوشان پایتخت را می‌داند و برای حفظ آن تلاش می‌کند.

سلیمی که در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان فرصت خودنمایی پیدا کرده، امید زیادی دارد تا نظر مثبت جواد نکونام را جلب کند و بتواند در مسابقات رسمی نیز به ترکیب استقلال برسد و تبدیل به جایگزین مطمئنی برای جدا شده‌های این تیم شود.

استقلال در هفته اول لیگ برتر مهمان صنعت نفت آبادان است که سلیمی با نمایش پرانگیزه در تمرینات و مسابقات دوستانه سعی کرده با نظر نکونام در نخستین بازی فصل برای آبی‌ها نیز به میدان برود و رونمایی او برای هواداران تیمش با عملکرد مثبت همراه شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار