| کد مطلب: ۱۰۶۳۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

دلیل بستری شدن بازیکن سابق استقلال چه بود؟

وزنامه الخلیج امارات خبر داد؛ همام طارق، بازیکن تیم ملی فوتبال عراق به دلیل مسمومیت غذایی، چهار روز گذشته را در بیمارستان بستری شده است.

دلیل بستری شدن بازیکن سابق استقلال چه بود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حضور پرتعداد بازیکنان عراقی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر، از جمله اتفاقات جالب نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و سوم است. در این میان و در شرایطی که گفته می شود احتمالا همام طارق نیز به یکی از تیم های لیگ اضافه شود، او با اتفاق عجیبی روبرو شده است.

به نقل از ورزش سه، بازیکن سابق استقلال که در روزهای اخیر نیز برای مذاکره با تیم های لیگ برتر در تهران حضور داشت، چهار روز است که به دلیل مسمومیت شدید غذایی، در بیمارستان بستری است.

همسر همام طارق در گفتگو با روزنامه الخلیج امارات اعلام کرد که شوهر او چند شب پیش، شام را در یکی از رستوران‌های بغداد خورده است و پس از آن دچار مسمومیت شدید شده است.

او اظهار داشت: پزشکان نتوانستند در این مدت به همام طارق کمکی کنند و خانواده این بازیکن نیز او را به بیمارستان دیگری منتقل کردند. همسر بازیکن سابق استقلال اظهار داشت که طارق در این مدت نتوانسته است هیچ وعده غذایی را میل کند و تنها از طریق سرم ها و داروهای پزشکان در بیمارستان تغذیه می‌شود.

الخلیج نوشته است که در جریان دیدار دوستانه تیم های ملی عراق و کلمبیا که با برتری یک بر صفر حریف آمریکای جنوبی همراه شد، هواداران عراقی در فضای مجازی به شدت نسبت به عملکرد همام طارق معترض بوده و او را عامل دریافت تک گل آن بازی معرفی کرده اند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار