| کد مطلب: ۱۰۶۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

یک رکورد تازه توسط مسی شکسته شد + عکس

تیم فوتبال اینترمیامی که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی را در اختیار دارد، صبح امروز بار دیگر با درخشش لیونل مسی موفق شد با نتیجه 3 بر 1 از سد حریفش عبور کند.

یک رکورد تازه توسط مسی شکسته شد + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اینترمیامی ساعتی پیش در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های لیگز کاپ به مصاف اورلاندو سیتی رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم پیروز شد. 

مسی که در این بازی در ترکیب اصلی اینترمیامی به میدان رفته بود، خیلی زود توانایی و استعداد بی‌نظیرش را به رخ کشید و موفق شد در دقیقه هفتم این بازی روی پاس گل رابرت تیلور با یک ضربه والی تماشایی دروازه حریف را باز کند. 

5xw2e453

با این حال، اورلاندو هم بی‌کار ننشست و خیلی زود در دقیقه 17 این گل را توسط آرائوخو جبران کرد تا بازی با نتیجه 1-1 مساوی ادامه پیدا کند. 

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 51 بود که جوزف مارتینز از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد تا اینترمیامی باز هم از حریف پیش بیفتد. 

5iwrkbqr

در حالی که مسی در این دیدار بارها و بارها هدف خطاهای شدید بازیکنان اورلاندو قرار گرفت اما بار دیگر در دقیقه 72 قدرت خارق العاده‌اش را به نمایش گذاشت و باز هم با یک ضربه والی این بار روی پاس مارتینز دروازه حریف را باز کرد. 

اینترمیامی با این پیروزی راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شد و توانست اورلاندو سیتی را با درخشش تماشایی ستاره آرژانتینی‌اش از دور مسابقات لیگز کاپ حذف کند. 

odwbgjdr

مسی با این دو گل موفق شد رکورد پنج گل زده و یک پاس گل در تنها سه بازی با پیراهن اینترمیامی را به نام خودش ثبت کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار