| کد مطلب: ۱۰۶۳۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد

مدعیان آلمان و انگلیس از پس هم برنیامدند | تساوی دو غول فوتبال اروپا

چلسی و دورتموند صبح امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و به نتیجه تساوی که در دقایق پایانی بازی رقم خورد، رضایت دادند.

مدعیان آلمان و انگلیس از پس هم برنیامدند | تساوی دو غول فوتبال اروپا

به گزارش آرمان ملی آنلاین، چلسی ساعتی قبل در دیداری دوستانه برای آمادگی بیشتر در طول تمرینات پیش فصل روبروی دورتموند قرار گرفت و با تساوی 1-1 مقابل این تیم متوقف شد. 

این بازی در نیمه اول کاملا پایاپای پیش رفت و اتفاق مهمی که رخ داد مربوط به مصدومیت کریستوفر انکونکو بود که باعث شد این بازیکن خیلی زود و در دقیقه 22 مجبور به ترک میدان شود و جایش را به میخایلو مودریک بدهد. 

دورتموند در ابتدای نیمه دوم دست به چند تعویض زد اما باز هم فایده نداشت و بازیکنان دو تیم با وجود فرصت‌هایی که روی دروازه یکدیگر داشتند، موفق به باز کردن آن نشدند. 

طلسم دروازه‌ها بالاخره در دقیقه 80 شکست و پاس خوب سباستین هالر باعث شد که ماریوس وولف گل اول تیمش و این دیدار را وارد دروازه چلسی کند. 

در حالی که بسیاری منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، تعویض مائوریسیو پوچتینو جواب داد و پاسی که انزو فرناندز ارسال کرده بود توسط میسون برستوو به گل تبدیل شد تا چلسی در دقیقه 89 از شکست در این بازی دوستانه فرار کرده باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار