| کد مطلب: ۱۰۶۳۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

بزرگ‌ترین مشکل استقلال در روزهای بحران | تمرینات بدون حضور این بازیکنان

یکی از مشکلات استقلال کمبود مهاجم در خط حمله است که باید با این شرایط و نیاز به جذب مهاجم جدید، آماده حضور در لیگ بیست و سوم شود.

بزرگ‌ترین مشکل استقلال در روزهای بحران | تمرینات بدون حضور این بازیکنان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اگرچه در روزهای گذشته بحث‌های زیادی درباره جذب بازیکن خارجی و به خصوص در پست مهاجم توسط مدیران استقلال مطرح شده، اما فعلا هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.

استقلال در خط حمله محمد محبی، مهدی قایدی و سجاد شهباززاده را از دست داده و آرمان رمضانی نیز هنوز وضعیت نامشخصی دارد. در چنین شرایطی ارسلان مطهری و پیمان بابایی دو مهاجم اصلی حاضر در تمرینات هستند و امیر علی صادقی و آریا برزگر جوان را نیز باید به این جمع اضافه کرد.

از سوی دیگر مهرداد محمدی دیگر بازیکن تازه وارد آبی پوشان هم در خط حمله توپ می‌زند اما به دلیل مصدومیت شرایط حضور در تمرینات گروهی را ندارد.

مسئله مشخص درباره خط حمله استقلال نیاز به جذب مهاجم تازه وارد است. فعلا تمرینات استقلال با توجه به مصدومیت محمدی و غیبت رمضانی با تعداد مهاجم اندک دنبال می‌شود و موجودی آبی‌ها همین است.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده در بحث جذب فوروارد خارجی چه اتفاقاتی را حول باشگاه استقلال شاهد هستیم و جواد نکونام چگونه ترکیب هجومی تیمش را برای لیگ بیست و سوم خواهد بست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار