| کد مطلب: ۱۰۶۳۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

خوش‌شانسی گلر سابق تیم ملی در لیگ برتر

باید دید آیا رشید مظاهری می تواند باردیگر خود را به سطح اول رقابت دروازه بان های درجه یک لیگ برتر برگرداند.

خوش‌شانسی گلر سابق تیم ملی در لیگ برتر

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رشید مظاهری طی دو فصل گذشته نه تنها حضور در اردوی تیم ملی که رقابت دروازه بان های مطرح لیگ برتر را از دست داد. او اما در این فصل به نساجی پیوسته است، اتفاقی که از این نظر می تواند جالب باشد که سرمربی تیم او خودش یک دروازه بان پرآوازه در سطح فوتبال باشگاهی و ملی بوده است. 

به نقل از ورزش سه، همینکه رحمتی قید دروازه بانی مثل علیرضا حقیقی را زده و رشید را بعد از یک نیم فصل بازی در پیکان به قائمشهر آورده، یکجورایی به توانایی فنی این دروازه بان با تجربه و 34 ساله اعتبار می بخشد. فصل گذشته در آلومینیوم حسین پورحمیدی به عنوان یک دروازه بان جوان زیرنظر رحمتی چهره شد و حالا باید دید آیا تجارب این دروازه بان قدیمی می تواند مظاهری را باردیگر به سطح اول رقابت دروازه بان های درجه یک لیگ برتر برگرداند. 

رشید اینروزها با انگیزه بالایی در تمرینات نساجی حضور دارد. او شاید در سالهای گذشته از این نظر بدشانس بود یا شاید انتخاب های خوبی نداشت که اغلب در تیمهایی بود که یک دروازه بان همسطح و مدعی کنارش حضور داشت. محمدرضا اخباری در تراکتور، سیدحسین حسینی در استقلال و سپس پیام نیازمند در سپاهان. موضوعی که به نظر رشید خیلی با آن کنار نمی آمد اما در نساجی این فرصت را دارد که مهره اصلی خط دروازه باشد. 

مربی دروازه بان های تیم نساجی در این فصل اشکان نامداری دروازه بان سابق استقلال است. حضور دو دروازه بان قدیمی در ترکیب کادرفنی احتمالا به نفع رشید بوده و شاید بتوانیم چهره متفاوتی نسبت به یکی دو فصل قبل از او ببینیم.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار