| کد مطلب: ۱۰۶۳۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

روزه سکوت یحیی نشانه چیست؟ | چرا سرمربی پرسپولیس دلخور است؟

به رغم وجود مشکلات بسیار و بحران هایی که تیم سرخ چوش با آن مواجه است، یحیی گل‌محمدی این روزها در سکوت کامل کار را دنبال می‌کند.

روزه سکوت یحیی نشانه چیست؟ | چرا سرمربی پرسپولیس دلخور است؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ابتدای فصل گذشته را به خاطر بیاورید؛ یحیی گل محمدی عاصی از عدم جذب نفرات مدنظرش و برگزاری اردوی خارجی، حتی تمرینات آماده سازی پیش فصل را با تاخیر استارت زد و در چند مصاحبه نیز نسبت به این موضوع موضع تندی گرفت.

به نقل از ورزش سه، با این حال باشگاه در آن مقطع به جز اردوی خارجی، دیگر ابزار مدنظر کادرفنی را فراهم کرد. در ادامه یحیای عصبانی در مقطعی از فصل برنامه متفاوتی را در پیش گرفت و حتی با عدم حضور در کنفرانس‌ها بیشتر روی عملکرد فنی تیمش متمرکز شد و در نهایت نیز موفق به کسب دو عنوان قهرمانی فصل شد.

فصل جدید اما متفاوت پیش رفته است؛ تیم او بار دیگر با ضعف در خط حمله مواجه است و سه مهاجم تیمش نیز جدا شده‌اند. از سوی دیگر او گلر دوم مورداطمینان (و بازی کرده) نیز در اختیار ندارد و باشگاه در فاصله سه روز مانده به شروع فصل جدید و در شرایطی که علیرغم آمادگی بیرانوند او همچنان از ناحیه فک با نوعی ترس بازی را دنبال می‌کند، هنوز موفق به سرانجام رساندن جذب گلر برزیلی ننکا نشده است.

در میان گزینه‌های متعددی که به باشگاه و البته یحیی گل محمدی نیز معرفی شده‌اند، او با وسواس عجیبی کار را دنبال می‌کند و به نظر می‌رسد با این شرایط تنها به دنبال گزینه‌ای است که بتواند کار را در آسیا برای او و تیمش در بیاورد و در لیگ داخلی به همین پتانسیل کنونی (وحید امیری، شهاب زاهدی، مهدی عبدی و محمد عمری) رضایت دارد.

سکوت مرگبار یحیی گل محمدی برخلاف فصل گذشته که نسبت به روند آماده سازی و نقل و انتقالاتی تیمش اعتراضات سریالی خود را به نمایش گذاشته بود، طی روزهای اخیر موردتوجه هواداران نیز قرار گرفته است. آن‌ها با اشاره به این موضوع در مصاحبه رضا درویش مدیرعامل این باشگاه که مدعی شده بود یحیی هنوز گزینه‌ای را نهایی نکرده و برای انجام نهایی این موضوع نیز نیازمند خروج بازیکنی از لیست هستند که این قضیه نیز توسط کادرفنی صورت نگرفته، توپ را کاملا به زمین سرمربی قهرمان انداخته‌اند و در انتظار پاسخی از سوی او هستند.

باید دید سرمربی پرسپولیس که قطعا به سختی ماجرا در فصل پرچالش پیش رو و خصوصا رقابت‌های آسیایی آگاه است، چه برنامه‌ای را دنبال خواهد کرد و گزینه نهایی او برای باشگاه کدام بازیکن خواهد بود و البته جمع بندی‌اش برای کنار گذاشتن یکی از بازیکنان لیست کنونی.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار