| کد مطلب: ۱۰۶۳۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

تانک روسی دوباره بازمی‌گردد | آرامش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد بهم خورد

در مسابقات کشتی روسیه، سعداله‌یف نشان داد در وزن ۹۷ کیلوگرم همچنان کشتی‌گیر برتر است.

تانک روسی دوباره بازمی‌گردد | آرامش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد بهم خورد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، روسیه در روزهای 27 تا 28 جولای میزبان جام کشورهای مشترک المنافع با حضور برخی از بهترین کشتی‌گیران آزاد مردان جهان بود. نتایج قابل توجهی از این رویداد به دست آمد اما جالب‌ترین آنها بازگشت عبدالرشید سعداله‌یف قهرمان جهان و المپیک و زائوربک سیداکوف بود. سعداله‌یف با مدال طلا به کار خود پایان داد اما سیداکوف به طرز شگفت‌انگیزی مسابقه فینال خود را از دست داد و نقره گرفت. 

به نقل از فارس، "تانک روسی" در 2 مبارزه خود مقابل موسی‌یف و سرجی کازیروف پیروز شد. موسی‌یف قهرمان نوجوانان جهان در سال 2017 و دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان در سال 2019 بود.

سعداله‌یف در فینال احمد تاژودینوف از بحرین را مغلوب کرد و به مدال طلا رسید. قرار است سعداله‌یف و ژابرایلوف ۲ کشتی‌گیر روس ماه آگوست مسابقه‌ای را برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی روسیه برگزار کنند. سعداله‌یف به دنبال حضورش در مسابقات جهانی و المپیک است.

سیداکوف قهرنان جهان و المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم دیگر کشتی‌گیر مطرح روسی با غلبه بر حریفانش راهی فینال شد اما به طرز عجیبی مقابل تیمور بیژیوف 3 بر 2 شکست خورد.

این اولین باخت سیداکوف در وزن 74 کیلوگرم از ماه اکتبر سال 2022 بود. هنوز اعلام نشده اما باید انتظار داشته باشیم که سیداکوف در ماه آگوست در یک کشتی ویژه مقابل تیمور بیژیوف و چرمن والیف شرکت کند. سیداکوف در صورت پیروزی در این مسابقات احتمالاً در مسابقات جهانی 2023 حضور خواهد داشت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار