| کد مطلب: ۱۰۶۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

مسی همچنان می‌درخشد | این بار در یک پیروزی پرگل

اینترمیامی بامداد امروز به مصاف آتلانتا یونایتد رفت و توانست این تیم را با نتیجه 0-4 از سر راه بردارد.

مسی همچنان می‌درخشد | این بار در یک پیروزی پرگل

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اینترمیامی موفق شد در دیدار برابر آتلانتا با نتیجه 0-4 و با درخشش لیونل مسی به پیروزی برسد.

به نقل از ورزش سه، تنها هشت دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود که مسی موفق شد گل زیبایی را وارد دروازه حریف کند و تیمش را پیش بیندازد تا خیال بازیکنان و کادر فنی تا حدی راحت شود. 

این گل زودهنگام شرایط را برای حریف دشوار کرد اما آنها کوتاه نیامدند و سعی در جبران این نتیجه داشتند که فایده‌ای نداشت و در دقیقه 22 پاس گل رابرت تیلور بار دیگر به مسی رسید تا او اختلاف را به دو گل برساند. 

در دقیقه 44 و پیش از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول از سوی داور هم خود تیلور که پاس گل دوم مسی و تیمش را ارسال کرده بود توانست بار دیگر دروازه را باز کند تا اینترمیامی با نتیجه مطمئن 0-3 راهی رختکن شود. 

آتالانتا در ابتدای نیمه دوم تغییراتی در تیمش ایجاد و سعی کرد شرایط را به سود خودش تغییر دهد اما بار دیگر این ستاره آرژانتینی بود که نبوغش را به رخ فوتبال این کشور کشید و توانست در دقیقه 54 پاس زیبایی را برای تیلور ارسال کند تا او هم در این بازی دبل کرده باشد. 

عطش اینترمیامی پس از این گل تا حدی فروکش کرد و تیم حریف سعی در جبران نتیجه داشت اما دو تیم نتوانستند از فرصت‌هایی که در اختیارشان قرار گرفت استفاده کنند، خصوصا آتلانتا که در دقیقه 86 و در حالی که یکی از بازیکنان اینترمیامی اخراج شده بود فرصت گزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد و دروازه‌بان اینترمیامی توانست ضربه تیاگو آلمیدا را مهار کند. 

 

yektanet.com

1901935

بازی در نهایت با نتیجه 0-4 و با دو گل و یک پاس گل از سوی مسی به پایان رسید تا مشخص شود که او برای شکستن رکوردها به لیگ آمریکا رفته است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار