| کد مطلب: ۱۰۶۲۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیام هئیت مدیره پرسپولیس به هواداران | بازیکنان جدیدی در راه باشگاه هستند

پس از آنکه در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر پایان کار جذب بازیکن جدید توسط باشگاه پرسپولیس در برخی رسانه‌ها مطرح شد، امروز باشگاه قرمزهای پایتخت در اطلاعیه‌ای این اخبار را تکذیب کرد و گفت بر اساس نظر کادر فنی بازیکنان جدیدی جذب خواهند شد.

پیام هئیت مدیره پرسپولیس به هواداران | بازیکنان جدیدی در راه باشگاه هستند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات تابستانی، شهاب زاهدی، حسین کنعانی و مسعود ریگی را جذب کرده است. با وجود این‌که خروجی‌های پرسپولیس بیشتر بوده اما لیست بزرگسالان این تیم در حال حاضر پر شده و شایعاتی مبنی بر پایان نقل و انتقالات سرخ‌ها شکل گرفته بود. این در شرایطی است که قرمزها نیاز مبرمی به جذب مهاجم دارند.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در فصل نقل و انتقالات بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن جذب خواهد شد و همان‌طورکه پیش از این گفته شد، باشگاه در هماهنگی کامل با سرمربی تیم به‌دنبال رفع نیازهای تیم است.

در ادامه اطلاعیه آمده است: این‌که مطرح می‌شود بازیکنی جذب نخواهد شد، کذب محض و در جهت تخریب مدیریت باشگاه است. عده‌ای سعی دارند با پخش شایعات موجب تشویش اذهان عمومی و از بین بردن آرامش تیم و‌ هواداران شوند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار