| کد مطلب: ۱۰۶۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

آغاز تور یازده روزه دورتموند از دوشنبه

ور یازده روزه دورتموند از روز دوشنبه آغاز می‌شود و در این سفر ادین ترزیچ و تیمش برای فصل آینده به چالش کشیده می‌شوند.

آغاز تور یازده روزه دورتموند از دوشنبه

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امروز بعدازظهر تیم دورتموند فرودگاه دوسلدروف را به مقصد آمریکا ترک می‌کند. شروع این سفر خودش چالش‌هایی را به همراه خواهد داشت. اختلاف زمانی، مدت زمان طولانی پرواز و دمای هموای بیش از 40 درجه لاس وگاس برخی از این چالش‌ها هستند.

به نقل از ورزش سه، برای اینکه تاثیر اختلاف زمانی روی بدن بازیکنان به حداقل برسد، باشگاه دورتموند برنامه زمانی‌ را برای بازیکنانش تدارک دیده بود. تا پس از ورود به ایالات متحده سریعا به ریتم مناسب برسند.

آزمون در برابر چلسی و منچستریونایتد-موری وکولیبالی غایبان دورتموند

این تیم در سن دیگو ابتدا بر روی نکات مربوط به بازی‌های دوستانه هفته گذشته خود، کار می‌کند. سه دیدار دوستانه در این سفر برای تیم زردپوش آلمانی در نظر گرفته شده است.

در 28 جولای با تیم دسته دومی سن دیگو لویال آمریکا بازی خواهند کرد و سپس در 31 جولای در لاس وگاس به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت و در آخرین بازی آمادگی خود، در روز 3 آگوست در شهر شیکاگو به مصاف چلسی خواهند رفت.

همچنین درباره مصدومان این تیم گزارش شده که متئو موری و سومایلا کولیبالی به صورت انفرادی تمرین می‌کنند و در این بازی‌ حضور ندارند. همچنین جیمی-باینون گیتنز و جیووانی رینا نیز در آمریکا به تمرینات توانبخشی خود ادامه می‌دهند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار