| کد مطلب: ۱۰۶۲۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد

مشکل عجیب یورگن کلوپ در لیورپول | اگر شبانه‌روز 28 ساعت بود!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید اگر روز 28 ساعت بود به راحتی می‌توانست تمامی ساعات آن را کار کند.

مشکل عجیب یورگن کلوپ در لیورپول | اگر شبانه‌روز 28 ساعت بود!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، لیورپول تمرینات پیش فصلش را آغاز کرده و امیدوار است که با جذب بازیکنان جدید بتواند شرایطش را نسبت به فصل گذشته بهبود ببخشد. 

به نقل از ورزش سه، آنها پس از چند سال حضور در کورس قهرمانی و رقابت با منچسترسیتی، فصل گذشته شرایط سختی را تجربه کردند و در آخر به کسب سهمیه لیگ اروپا رضایت دادند. 

کلوپ در گفتگو با پادکست ما لیورپول هستیم درباره شرایط این روزهای تیمش اظهار داشت:« هنوز کارهای بسیاری هست که باید انجام دهیم. پنجره نقل و انتقالات همچنان باز است. اگر روز من در حال حاضر 28 ساعت بود هم مشکلی نداشتم و می‌توانستیم به راحتی تمام ساعاتش را پر کنم. 

با توجه به تمام کارهایی که باید انجام دهید، تمرکز و انرژی اصلی من باید روی جلسات تمرین باشد و این کاری است که انجام می‌دهم. قبل و بعد از جلسات تمرین هم سعی می‌کنم در کارهای دیگر کمک کنم. هنوز سه هفته و نیم زمان تا بازی اول باقی مانده است و مطمئنا اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. 

کاملا واضح و روشن است که ما خریدهای بیشتری انجام خواهیم داد. این اتفاق رخ می‌دهد. بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه خواهند شد. ما تیم خوبی برای فصل آینده خواهیم داشت.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار