| کد مطلب: ۱۰۶۲۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

یک نتیجه دور انتظار در جام‌جهانی فوتبال زنان | هم‌وطنان رونالدو شکست خوردند

تیم ملی فوتبال زنان پرتغال و تیم ملی زنان هلند امروز به مصاف هم رفتند و هلند موفق شد با یک گل از سد زنان پرتغال در گروه E جام جهانی بگذرد.

یک نتیجه دور انتظار در جام‌جهانی فوتبال زنان | هم‌وطنان رونالدو شکست خوردند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم ملی فوتبال زنان پرتغال برخلاف تیم مردان این کشور از سابقه و آوازه زیادی در عرصه بین المللی برخوردار نیست. این تیم امسال برای اولین بار در تاریخ به جام جهانی صعود کرد و امروز در اولین بازی خود مقابل هلند با نتیجه 1-0 شکست خورد.

به نقل از ورزش سه، پرتغال در گروه E جام جهانی 2023 زنان با امریکا، قهرمان 4 دوره جام جهانی و المپیک، هلند، نایب قهرمان یک دوره جام جهانی و ویتنام همگروه است و کار بسیار سختی برای صعود دارد؛ کاری که با شکست امروز مقابل هلند سخت‌تر هم شد.

دو تیم هلند و پرتغال امروز از ساعت 11 برگزار کننده دومین دیدار گروه E بودند. امریکا پیش از این دیدار موفق شده بود با سه گل از سد ویتنام بگذرد و هلند هم با کسب پیروزی 1-0 مقابل پرتغال 3 امتیازی شد تا با تفاضل گل کمتر نسبت به قهرمان دوره قبل گلدکاپ در رده دوم گروه قرار بگیرد.

هلند بازی را تهاجمی شروع کرد و بعد از چند موقعیت خود در دقیقه 13 روی یک ارسال کرنر و ضربه سر استفانی فن در خراخت دروازه پرتغال را باز کرد. این تیم تا پایان بازی موقعیت های بسیار خوب دیگری هم برای گلزنی داشت اما کم دقتی مهاجمانش بعلاوه درخشش دروازه بان حریف مانع از اتفاق شد تا بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد.

هلند و امریکا روز پنجشنبه در دور دوم بازی های این گروه تقابل حساسی خواهند داشت که می توانند تعیین کننده سرنوشت تیم اول باشد. پرتغال هم مقابل ویتنام این شانس را خواهد داشت تا اولین برد تاریخ خود در جام جهانی را کسب کند.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار