| کد مطلب: ۱۰۶۱۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان جدید بارسلونا کیست؟ + عکس

باشگاه بارسلونا چهار بازیکنی که قرار است بازوبند کاپیتانی این تیم در فصل آینده را به بازو داشته باشند به صورت رسمی معرفی کرد.

کاپیتان جدید بارسلونا کیست؟ + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جدایی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از بارسلونا به این معنا بود که نسل قدیمی و خاطره‌ساز جایش را به نسل جدید و پر انگیزه داده است. 

به نقل از ورزش سه، بوسکتس فصل گذشته بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار داشت و آلبا و جرارد پیکه هم دیگر گزینه‌ها در غیاب او بودند که این فصل هیچ یک در این تیم حضور ندارند. 

همین باعث شد که مدیران بارسا برای انتخاب تیم چهار نفره جدید کاپیتانی این تیم با ژاوی مشورت کنند و حالا چهار کاپیتان جدید بارسا که ستاره‌های این تیم هم به حساب می‌آیند انتخاب شده‌اند. 

همانطور که انتظار می‌رفت سرجی روبرتو کاپیتان اول بارسا خواهد بود که قرار است در فصل جدید بازوبند کاپیتانی این تیم را در اختیار داشته باشد. 

پس از او هم مارک آندره تراشتگن، فرانکی دی یونگ و رونالد آرائوخو قرار دارند تا این ترکیب چهار نفره کامل شود، ترکیبی که بسیاری آن را به درستی پیش‌بینی کرده بودند و قرار است از این به بعد هدایت و رهبری بازیکنان بارسا را در داخل زمین برعهده داشته باشد.

سرخی روبرتو

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار