| کد مطلب: ۱۰۶۱۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

رفاقت حسرت‌برانگیز پدر و پسر رئال مادرید | یک فصل دیگر کنار همدیگریم

رودریگو و لوکا مودریچ دو بازیکنی که رفاقت و رابطه شان همه جا خصوصا در جام جهانی 2022 قطر مورد توجه بوده است.

رفاقت حسرت‌برانگیز پدر و پسر رئال مادرید | یک فصل دیگر کنار همدیگریم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مودریچ پس از پایان مهلت قراردادش با رئال مادرید در انتهای فصل گذشته بار دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد تا همچنان با پیراهن این تیم به میدان برود. 

به نقل از ورزش سه، او رابطه بسیار خوبی با دیگر بازیکنان رئال مادرید دارد و یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم در رختکن به حساب می‌آید که همه مشتاق صحبت و حضور در کنار او هستند. نکته جالب در مورد این دو بازیکن فاصله سنی آنهاست که باعث شده هواداران رئال آنها را پدر و پسر مادرید بخوانند.

یکی از بازیکنانی که بسیار رابطه نزدیک و خوبی با این ستاره کروات دارد، رودریگو است. این دو بازیکن در طول چند فصل اخیر بارها در زمین و در رختکن کنار هم دیده شدند و رابطه آنها خصوصا در جام جهانی 2022 قطر مورد توجه قرار گرفت. 

تیم ملی کرواسی موفق شد تیم ملی برزیل را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و راهی مرحله بعدی شود و مودریچ پس از پایان این بازی برای دلداری دادن به سمت رودریگو رفت. 

حالا این ستاره برزیلی از کری لوکیتا برای خودش با اشاره به این موضوع در تمرینات صحبت کرده است: «پنالتی من در جام جهانی؟ لوکا مودریچ به من دلداری دارد. رفتار بسیار خوبی بود و برایم خیلی ارزش داشت. 

اما یک روز در تمرینات بود که بازی با تساوی تمام شد. کارلو آنچلوتی گفت که باید ضربه پنالتی بزنیم. نوبت من که شد، مودریچ با صدای بلند فریاد زد: یالا، مثل پنالتی‌ای که جلو کرواسی زدی شوت بزن، لعنتی!»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار