| کد مطلب: ۱۰۶۱۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد

حضور یک انگلیسی در بایرن مونیخ و موج خشم دیگر بازیکنان

توجه توماس توخل به کایل واکر ستاره انگلیسی صدای دیگر بازیکنان بایرن مونیخ را درآورد.

حضور یک انگلیسی در بایرن مونیخ و موج خشم دیگر بازیکنان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، توماس توخل علاقه خاصی به کار با واکر دارد و او را از ابتدا در فهرست بازیکنان مورد نیازش در بایرن مونیخ قرار داده بود. 

به نقل از ورزش سه، مدیران این باشگاه مذاکرات با این بازیکن را آغاز کردند و توانستند با او به توافق شخصی برسند تا مذاکرات رسمی با مدیران منچسترسیتی را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی آغاز کنند.

سیتی امیدوار بود که بتواند این ستاره انگلیسی را برای ادامه حضور در اتحاد متقاعد کند اما گفته می‌شود که او تصمیمش را برای پیوستن به بایرن گرفته و این موضوع را به اطلاع پپ گواردیولا و بعضی از بازیکنان سیتی هم رسانده است. 

اما حضور او در بایرن حواشی و جنجالی را هم به همراه داشته است. پیشنهادی که بایرن مونیخ به این بازیکن ارائه کرده چندان به مذاق بعضی از بازیکنان این تیم خوش نیامده است. 

بایرن آماده است تا قراردادی دو ساله با بند تمدید خودکار به مدت یک سال با واکر امضا کند و این در واقع زیر پا گذاشتن قانون باشگاه برای امضای قرارداد با بازیکنان بالای 30 سال است. 

مدیران بایرن این قانون را در چند سال اخیر همواره رعایت کردند و قراردادهای با بازیکنان بالای 30 سال را تنها به مدت یک سال امضا کرده بودند. این قانون حتی در قبال مانوئل نویر و توماس مولر هم تغییری نکرد. 

حالا استثنا قائل شدن مدیران این باشگاه برای واکر باعث شده که این بازیکن هنوز نیامده مخالفانی در رختکن بایرن پیدا کند که به او به چشم ستاره‌ای نگاه می‌کنند که رفتاری متفاوت با بقیه با او در پیش گرفته شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار