| کد مطلب: ۱۰۶۱۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

خاطره‌بازی بازیکنان سابق ذوب آهن و مربیان پرسپولیس

در حاشیه یک جلسه تمرینی بازیکنان سابق ذوب‌آهن و مربیان پیشین پرسپولیس با هم خاطره بازی و دیدار کردند.

خاطره‌بازی بازیکنان سابق ذوب آهن و مربیان پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شاگردان سید مجتبی حسینی اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در تهران برپا کردند و تمرینات‌شان را در زمین چمن پژوهشگاه نفت دنبال می‌کنند که در جلسه تمرینی دیروز آلومینیوم سازان، دو مهمان ویژه و پیشکسوتان ذوب‌آهن و پرسپولیس حضور پیدا کردند.

 به نقل از ورزش سه، سید مجتبی حسینی، سرمربی و جلال امیدیان، مربی آلومینیوم اراک که جزو پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی ذوب‌آهن محسوب می‌شوند، دیروز میزبان سامسون پطروسیان، یکی دیگر از ذوبی‌های سابق و البته ادموند بزیک، مهاجم پیشین پرسپولیس و سپاهان بودند.

سید مجتبی حسینی و جلال امیدیان طی سال‌های ۷۹ تا ۸۲ هم‌بازی یکدیگر در ذوب‌آهن بودند که در آن زمان سامسون پطروسیان نیز مثل حسینی جزو کاپیتان‌های سبزپوشان اصفهانی محسوب می‌شد و تیم خاطره انگیز و سرسختی را تشکیل داده بودند.

ادموند بزیک نیز که تجربه بازی در اصفهان و رفاقت با سرمربی و مربی فعلی آلومینیوم را دارد، در نخستین دوره سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، مثل مجتبی حسینی در کادر فنی سرخ‌پوشان بود که دیروز در جریان تمرین ایرالکو، این دو همکار سابق نیز با یکدیگر دیدار کردند.

پطروسیان و بزیک، دو ارمنی‌تبار سابق فوتبال ایران دیروز حضور غیرمنتظره‌ای در تمرین آلومینیوم اراک داشتند که کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز به آنها خوشامد گفتند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار