| کد مطلب: ۱۰۶۱۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

فکری به دنبال رتبه تک رقمی؛

هوادار آماده مصاف با ملوان و پرسپولیس

تیم هوادار این روزها مشغول تمرین برای آماده سازی تیم برای سومین فصل حضور خود در لیگ برتر است.

هوادار آماده مصاف  با ملوان و پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، هوادار پس از شکست دادن استقلال در کمپ حجازی، دو روز استراحت می‌کند و پس از آن خود را برای دو بازی تدارکاتی با ملوان و پرسپولیس آماده خواهد کرد.

 به نقل از ورزش سه، هواداری‌ها در شرایطی خود را برای سومین فصل حضور در سطح اول فوتبال ایران آماده می‌کنند که نسبت به سابقه و تجربه‌شان در لیگ عملکرد قابل قبولی داشتند.

این تیم در سال اول حضور در لیگ با رضا عنایتی یازدهم شد و در سال دوم با ساکت الهامی رتبه دهم را به دست آورد و به نیمه نهایی جام حذفی هم رسید. بنفش‌ها حالا با محمود فکری، سومین سرمربی خود، در لیگ در پی کسب رتبه تک رقمی هستند.

هوادار که به عنوان اولین تیم لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کرده بود، دوشنبه اردوی ده روزه خود در تهران را نیز تمام کرد تا وارد آخرین فاز تمرینات پیش فصل بشود‌.

در ترکیب ابتدایی مقابل استقلال چهار بازیکن جدید هوادار از ابتدا به میدان رفتند و در نیمه دوم نیز بازیکنان جدید دیگر این تیم یعنی یونس شاکری، امین قاسمی‌نژاد و آرشا شکوری به بازی فرستاده شدند.

کاپیتان هوادار مقابل استقلال داریوش شجاعیان بود که در این فصل قرارداد خود را تمدید کرد و در سومین سال حضورش در هوادار بار دیگر شاگرد محمود فکری شد.

این تیم رویاهای بزرگی در سومین فصل حضورش در لیگ برتر دارد و حالا در شرایطی مطلوب آماده ششمین و هفتمین بازی دوستانه پیش فصل خود می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار