| کد مطلب: ۱۰۶۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

اسطوره فوتبال شرق آسیا درگذشت

بی ساتیاناتان سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مالزی درگذشت.

اسطوره فوتبال شرق آسیا درگذشت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از یکسال مبارزه با بیماری سخت بی ساتیاناتان سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مالزی درگذشت. او از سال  2007 تا 2009 سرمربی تیم ملی  این کشور بود، 65 سال داشت. پیش از این گزارش شده بود که ساتیاناتان در حال مبارزه با سرطان است.  

به نقل از ورزش سه، کریستوفر راج، مسئول رسانه ای فیفا و عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال مالزی در توئیتی بعد از مرگ او نوشت:" در صلح بخواب آنا تو خوب مبارزه کردی." ساتیاناتان سابقه چند قهرمانی در لیگ مالزی با تیم هایی چون فورس آرمی، فلدا یونایتد و کلنتن را داشت و به عنوان بازیکن هم 15 بازی ملی برای تیم ملی کشورش انجام داد. این مربی باتجربه سال گذشته مجبور شد به خاطر بیماری از سمت خود در تیم ساراواک یونایتد مرخصی درمانی بگیرد. 

ساتیاناتان اغلب توسط نویسندگان ورزشی به دلیل دیدگاههایش در مورد مسایل مورد در عرصه فوتبال داخلی مالزی مورد توجه بوده است. او در سال 1992 کارش را با قهرمانی در جام طلایی شروع  و از سال 1997 تا 2004  در دو مقطع به عنوان مربی تیم المپیک این کشور فعالیت می کرد. از جمله نکات برجسته دوران طولانی او انتصابش به عنوان مربی تیم ملی فوتبال مالزی از سال 2007 تا 2009 بود.  او سه بار و در سال های 2010،2012 و 2017 به عنوان بهترین مربی فوتبال مالزی انتخاب شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار