| کد مطلب: ۱۰۶۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم ملی: تمام تمرکزمان روی مسابقات جام جهانی است

حسین عبدی در خصوص شرایط تیم ملی نوجوانان کشورمان برای حضور در جام جهانی 2023، توضیحاتی ارائه داد.

سرمربی تیم ملی: تمام تمرکزمان روی مسابقات جام جهانی است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حسین عبدی در خصوص شرایط تیم ملی نوجوانان کشورمان برای حضور در جام جهانی 2023، اظهار داشت: این بچه‌ها کار خیلی بزرگی را انجام دادند که دسته جمعی بود. توانستیم به جام جهانی برویم و می‌توانستیم به قهرمانی هم برسیم. به تمام اهدافی که در برنامه ریزی حدود یک سال و نیم پیش داشتیم، رسیدیم. فقط به قهرمانی نرسیدیم. این نشان می‌دهد حدود 80 درصد از برنامه را درست حرکت کردیم.

به نقل از فارس، وی افزود: الان هم برای جام جهانی برنامه ریزی کرده‌ایم. 3 ماه بیشتر وقت نداریم چون بازی‌ها در ماه چهارم است. زمان مثل برق می‌گذرد. باید این بچه‌ها را در آمادگی نگه داریم و چند پله هم بالاتر برویم. دنبال این هستیم که بازیکنان را پس از 11 روز استراحت به سطحی نسبی برسانیم.فشار سنگینی را تحمل کردند. 2 بازی آخر را در گرمای 40 درجه و رطوبت 90درجه انجام دادند. به مسئولان مسابقات گفتم بهتر بود بازی‌ها را در ساعات 7 تا 9 شب برگزار می‌کردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان تصریح کرد: فشار زیادی را تحمل کردیم. الان از بازیکنان خواسته‌ام تمرکزشان فقط روی جام جهانی باشد. 3ماه با یک چشم بر هم زدن می‌گذرد. باید برنامه ریزی کنیم. با فدراسیون، تاج و ممبینی برنامه ریزی کردیم. دوستان به دنبال کمک هستند. امیدوارم از طریق منابعی که می‌خواهند کمک کنند، بتوانیم بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم. 

وی افزود: ما فقط یک بازی دوستانه داشتیم که آن هم بازی با عربستان در دبی بود. یک بازی خیلی خوب هم قبل از آن داشتیم. با پرسپولیس بازی کردیم و روحیه بچه‌ها خیلی بالا رفت. 4 بر یک باختیم ولی یک گل زدیم. این نشان داد بچه‌ها می‌توانند هر دروازه‌ای را باز کنند. واقعا اعتماد به نفس بالایی پیدا کردند. امیدوارم در تمرینات بعدی که طی 6 مرحله تاجام جهانی برگزار می‌شود، بتوانیم بازی‌های دوستانه بیشتری داشته باشیم.

عبدی در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در مراحل بالاتر جام جهانی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد، گفت: الان دور از ذهن نیست. خیلی خوشحالم حتی در بازی با ژاپن که باختیم، توقعات آنقدر بالا رفته بود که دوست داشتند ژاپن را ببریم و همه ناراحت بودند. این خیلی خوب است. مردم با ما خیلی لطف دارند. جای تقدیر و خوشبختی دارد یک تیم 17-16 ساله چنین شوقی ایجاد می‌کند که همه نسبت به آن حساس هستند. اگر به ما امکانات بدهند، مطمئنا در جمع 4 تیم خواهیم بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار