| کد مطلب: ۱۰۶۱۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

خاطره تلخ آنچلوتی از یک ورزشگاه در آمریکا | این واقعه هیچ‌وقت از ذهنم پاک نمی‌شود

کارلو آنچلوتی در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اهداف تیمش در این اردو صحبت کرد.

خاطره تلخ آنچلوتی از یک ورزشگاه در آمریکا | این واقعه هیچ‌وقت از ذهنم پاک نمی‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم رئال مادرید برای برپایی اردو و برگزاری چند دیدار دوستانه در امریکا حضور می یابد. کارلو آنچلوتی در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اهداف تیمش در این اردو صحبت کرد:

تیم به زودی تکمیل می شود

دوران مهمی پشت سر می گذاریم و نیاز داریم که بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته ایم هر چه زودتر با سبک و فلسفه کاری ما سازگار شوند. بازیکنان ملی پوش نیز به زودی به تمرینات اضافه خواهند شد. البته آنها در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می کنند.

اهداف رئال در تور امریکا

چند هدف از حضور در این تور داریم. می خواهیم تیم را برای فصل جدید آماده کنیم، با ورزشگاه های فوق العاده آشنا شویم، در کنار هواداران امریکایی باشیم و با حضور در مسابقات دوستانه آمادگی خود را محک بزنیم.

فرصت ایده آل برای خریدهای جدید رئال

ما سخت کار می کنیم و تور امریکا برای کل تیم اهمیت بالایی دارد. البته بازیکنانی مثل جود بلینگام، آردا گولر، فران گارسیا، خوسلو و براهیم دیاز که به تازگی در جمع ما حضور یافته اند فرصت دارند تا در این تور خود را با ایده های جدیدی از فوتبال سازگار کنند و هم تیمی های جدیدشان را بهتر بشناسند.

این جا خیلی گرم نیست!

لس آنجلس امکانات فوق العاده ای دارد. آب و هوای این جا عالی است و خیلی گرم نیست. علاوه بر این در امریکا ورزشگاه بزرگ و هواداران پرشوری وجود دارد.

حضور مسی باعث پیشرفت فوتبال امریکا می شود

فوتبال باید در امریکا با رشته های ورزشی قدرتمندی رقابت کند. خرید لیونل مسی توسط اینتر میامی می تواند به پیشرفت فوتبال در امریکا کمک کند چرا که اشتیاق بالایی در بین شهروندان این کشور ایجاد خواهد کرد.

رویارویی با میلان در ورزشگاه Rose Bowl

خاطره بدی از این ورزشگاه دارم چون که در فینال جام جهانی 1994 با تیم ملی ایتالیا در Rose Bowl به برزیل باختیم. البته مطمئنم که در بازی با میلان جو خوبی در این ورزشگاه شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار