| کد مطلب: ۱۰۶۱۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

خبر بد برای طلایی‌پوشان | سپاهان آمادگی حضور در لیگ برتر را ندارد

با وجود خریدهای پر سر و صدا؛ سپاهان آماده حضور در لیگ برتر نیست.

خبر بد برای طلایی‌پوشان | سپاهان آمادگی حضور در لیگ برتر را ندارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در شرایطی که سپاهان با جذب چند بازیکن در بازار تابستانی سر و صدا ایجاد کرده، اما همچنان این تیم آماده حضور در مسابقات نیست. 

به نقل از ورزش‌سه، عیسی آل‌کثیر، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی 6 بازیکنی هستند که به صورت قطعی عضو سپاهان در لیگ بیست و سوم خواهند بود، اما در سوی مقابل هم بازیکنان زیادی از اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شده‌اند، که توازن را در این تیم در خطوط مختلف به هم ریخته است! 

جلال الدین علی محمدی، محمد علی‌نژاد، ایگور کاتاتائو، یاسین سلمانی، عیسی مرادی، مسعود ریگی، الویس کامسوبا و مانوئل فرناندز هم 8 بازیکنی هستند که در نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم در مناطق مختلف زمین در دسترس مورایس بودند و با پایان مسابقات مسیرشان از سپاهان جدا شده است.

در آخرین عکس تیمی سپاهانی‌ها مقابل ابها عربستان به نظر می‌رسد عرشیا سرشوق، رضا اسدی و امید نورافکن سه بازیکن خط میانی سپاهان هستند و فرشاد احمدزاده و رضا شکاری هم کمی عقب تر از شهریار مغانلو به عنوان دو وینگر چپ و راست تیم فعالیت می‌کنند.

این عدم توازن میان ورودی‌های جدید سپاهان که 5 بازیکن در پست هافبک تهاجمی و مهاجم هستند و تنها یک بازیکن برای تقویت بخش دفاعی جذب شده است، به خوبی نیاز سپاهان برای استخدام بازیکنان کلیدی در بخش میانی زمین و به ویژه پست هافبک دفاعی را نمایان می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که مورایس در حال حاضر در خط دروازه، قلب خط دفاعی، مدافع و وینگرهای چپ و راست و همینطور مهاجم هدف شرایط خوبی دارد، اما در تیمش در پست هافبک دفاعی و هافبک هجومی با خلا مواجه شده است.

چند روز بیشتر تا آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده و سپاهانی‌ها همچنان از سهمیه بازیکنان خارجی هم استفاده نکرده است. سپاهان بی‌شک برای ایجاد توازن در بخش های مختلف زمین به جذب چند بازیکن دیگر نیاز دارد و باید دید این بازیکنان که برای ترمیم بخش میانی زمین (پست هافبک دفاعی و هافبک تهاجمی) جذب می‌شوند، چه زمانی به اردوی این تیم اضافه می‌شوند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار