| کد مطلب: ۱۰۶۱۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

سی‌وهشتمین قهرمانی تیم افسانه‌ای آرژانتین | میلیونرها بر بام فوتبال آرژانتین

ریورپلاته در هفته بیست و هفتم لیگ حرفه ای آرژانتین با نتیجه 3-1 از سد استودیانتس گذشت تا در فاصله دو هفته به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سی‌وهشتمین قهرمانی تیم افسانه‌ای آرژانتین | میلیونرها بر بام فوتبال آرژانتین

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در فصلی که بوکاجونیورز، رقیب سنتی ریورپلاته، نتایج بسیار ضعیفی گرفته و جزو تیم های میانه جدولی بود، شاگردان مارتین دمیکلیس مقتدرانه ظاهر شدند و با در پیش گرفتن یک روند نتیجه گیری قابل توجه پیش از پایان فصل قهرمانی خود را مسجل کردند.

به نقل از ورزش سه، آنها در شبی که هوادارانشان ورزشگاه مونومنتال را به جهنمی برای حریف تبدیل کرده بودند در همان نیم ساعت نخست بازی 3 بار دروازه استودیانتس را باز کردند تا بی هیچ حرف و حدیثی به بردی که قهرمانی‌شان را قطعی می کرد دست پیدا کنند.

شاگردان دمیکلیس، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، با این پیروزی 57 امتیازی شدند تا شانس تالرس کوردوبای 48 امتیازی را برای قهرمانی به صفر رسانند. سن لورنزو تیم سوم جدول نیز 43 امتیاز دارد و به این ترتیب طی دو هفته پایانی به جای جنگ قهرمانی، شاهد جنگ نایب قهرمانی خواهیم بود.

ریورپلاته پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال آرژانتین (ملقب به میلیونرها) است. این سی و هشتمین قهرمانی تیم قدیمی بوئنوس آیرس است که در سال 2011 سقوط به دسته دو را نیز تجربه کرد اما یک فصل بعد دوباره به لیگ حرفه ای برگشت. بوکاجونیورز و ریسینگ به ترتیب با 35 و 18 قهرمانی دیگر تیم های پرافتخار این لیگ هستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار