| کد مطلب: ۱۰۶۱۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

مسی پیراهن مورد علاقه‌اش را پوشید | خانواده از 1 میلیارد یورو مهم‌تر است

لیونل مسی یک ماه پیش با اینترمیامی موافقت کرد و روز گذشته رسما به عضویت اینترمیامی درآمد، این اتفاق واکنش های بسیاری به دنبال داشت.

مسی پیراهن مورد علاقه‌اش را پوشید | خانواده از 1 میلیارد یورو مهم‌تر است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، لیونل مسی به طور رسمی در ایالات متحده آمریکا به کار خود ادامه می‌دهد. او تقریبا یک ماه پیش با اینترمیامی موافقت کرد و روز گذشته رسما به عضویت اینترمیامی درآمد.

این بازیکن آرژانتینی چند روزی است که به همراه خانواده اش در میامی به سر می‌برد.  او منتظر توافق نهایی برای رسمی شدن این قرارداد بود و بالاخره به صورت رسمی از او رونمایی شد.

ورود یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران مطمئناً چیزهای زیادی برای تیم میامی به ارمغان خواهد آورد اما محبوبیت لیگ حرفه‌ای آمریکا را نیز افزایش می‌دهد.

به همین دلیل صفحه رسمی MLS در اینستاگرام به شیوه جالبی نسبت به این انتقال واکنش نشان داد. در قسمت معرفی این صفحه نوشته شده:"بز اینجا بازی می‌کند." واژه بز، به انگلیسی GOAT، مخفف بهترین تمام دوران است که به مسی لقب داده شده است.

همانطور که انتظار می‌رفت مسی در تیم جدیدش پیراهن شماره 10 را بر تن خواهد کرد. مسی بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را روی میز داشت. الهلال عربستان بیش از یک میلیارد یورو به او پیشنهاد داد، اما او به خاطر خانواده اش تصمیم گرفت به آمریکا برود.

مسی در دو سال گذشته برای پاری سن ژرمن بازی می کرد. او با پیراهن قهرمان فرانسه 75 بازی انجام داد و 32 گل و 35 پاس گل به نام خودش ثبت کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار