| کد مطلب: ۱۰۶۰۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات سرقت قرارداد نکونام از گاوصندوق باشگاه!

جواد نکونام از سرقت قرارداد خود به همراه دیگر اوراق از گاوصندوق باشگاه خبر داد.

جزئیات سرقت قرارداد نکونام از گاوصندوق باشگاه!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جواد نکونام در مصاحبه تند بعدازظهر روز گذشته، درباره یک موضوع به خصوص صحبت کرد؛ اینکه قراردادش در دفتر باشگاه مفقود شده است.

به نقل از ورزش سه، جواد نکونام که بعد از توافق با استقلال در جلسه مدیران این باشگاه در محل بانک شهر پیش نویس قرارداد خود را در حضور خبرنگاران به امضا رساند، امروز نگران نبود برگه‌هایی است که به امضای حجت کریمی و خودش رسیده و یک شاهد اداری برای تعهدات طرفین نسبت به یکدیگر است.

از آنجایی که علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، به تازگی در این سمت منصوب شده، او دسترسی به این قرارداد نداشته و سرپرست مدیرعاملی پیشین (حجت کریمی) که خود امضا کننده این قرارداد با نکونام بوده، به این قراردادها دسترسی داشته است.

اما بنابر آنچه که اطرافیان نکونام می‌گویند او نیز از وجود این قراردادها اعلام بی‌خبری کرده و بنابراین سه قراردادی که در استقلال جدید امضا شده و البته تعهد بالایی هم برای باشگاه دارد (نکونام، آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی)، به جای اینکه در گاوصندوق باشگاه باشد، جایی هستد که هیچکس از آنها با خبر نیست.

این معضل عجیبی است که کمتر در یک باشگاه حرفه‌ای در فوتبال ایران رخ داده و نمونه کمی برای آن وجود دارد و در نهایت باید دید کدام نهاد می‌تواند این مسئله مهم و این نگرانی را حل کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار