| کد مطلب: ۱۰۶۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

دلایل کندی بازسازی ورزشگاه آزادی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از زمان بر بودن بازسازی ورزشگاه آزادی خبر داد.

دلایل کندی بازسازی ورزشگاه آزادی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، براساس آخرین خبر بازسازی ورزشگاه آزادی ۳ سال طول می‌کشد. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید این ورزشگاه در یک پروسه بازسازی زمان‌بر قرار دارد. 

به نقل از ورزش سه و به گزارش وزارت ورزش، مهیار عسگری بعد از بازدید از آزادی گفت: «اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیاز طبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد رسید ولی این همزمانی عملیات بازسازی و برگزاری مسابقات لیگ باعث می‌شود که عملاً سه روز از هفته را برای بازسازی از دست دهیم و طبیعتاً پروژه طولانی‌تر خواهد بود و در زمانی حدود ۳ سال به اتمام خواهد رسید.»

او  در پاسخ به این سوال که مجموعه برای بازی‌های آتی آماده خواهد شد، گفت: «با توجه به وسعت ۴۵ هزار متر مربعی این مجموعه، در تلاش هستیم که ضلع غربی، طبقه همکف تیرریزی و بتن‌ریزی شود تا برای برگزاری مسابقات کارهای ساختمانی را به اتمام برسانیم و برای برگزاری بازی‌ها شرایط بهتر باشد و با توجه به اینکه در حین مسابقات امکان تعطیلی مجموعه وجود ندارد لذا در حین مسابقات ادامه فعالیت‌ها انجام خواهد شد.

او همچنین گفت: «در  بازسازی استادیوم آزادی، مجموعه را به سه قسمت تقسیم کردیم (ضلع‌های غربی، شرقی و پشت دروازه‌ها) که برای شروع با توجه به اینکه ضلع غربی شرایط خوبی نداشت، عملیات بازسازی را از این ضلع شروع کردیم که نیمکت ذخیره‌ها و فضای رختکن‌ها را نیز شامل می‌شود. تلاش می‌کنیم تا شرایط را هر چه زودتر برای برگزاری مسابقات آماده کنیم و قدم بعدی ما بازسازی ضلع شرقی استادیوم و پشت دروازه خواهد بود.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار