| کد مطلب: ۱۰۶۰۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

چالش بارسا با ستاره‌های جوان | الخاندرو بالده و لامین یامال در بارسا ماندگارند؟

باشگاه بارسلونا به تلاش خود برای تضمین حضور طولانی مدت ستاره های جوان خود الخاندرو بالده (19 ساله) و لامین یامال (16 ساله) ادامه می دهد.

چالش بارسا با ستاره‌های جوان | الخاندرو بالده و لامین یامال در بارسا ماندگارند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، باشگاه بارسلونا از طریق ژرژ مندس در تلاش است تا قرارداد دو ستاره جوان خود را نهایی کند. الخاندرو بالده (19 ساله) و لامین یامال (16 ساله) دو ستاره ای هستند که در حال حاضر مهمترین بخش این پروژه را شامل می شوند و در آستانه عقد قراردادی طولانی مدت با بارسا قرار دارند.

اهمیت این موضوع در مورد بالده بیشتر است. تنها یک سال از قرارداد این بازیکن با بارسا باقی مانده و با توجه به درخشش در فصل گذشته چند باشگاه بزرگ خواهان جذب این بازیکن هستند.

یامال نیز در 16 سالگی فاصله ای تا امضای اولین قرارداد حرفه ای خود ندارد. او سال گذشته وقتی تنها 15 سال داشت اولین بازی خود را برای آبی اناری ها انجام داده و توجهات را به سمت خود جلب کرد.

شرایط این دو بازیکن حساس تر از بقیه ستاره هاست و بارسا نمی خواهد با غفلت، آنها را از دست بدهد. البته تمایل یامال و بالده برای بازی در نوکمپ برگ برنده بارسلونا به حساب می آید.

به گزارش موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا قبلا یک قرارداد همکاری با ژرژ مندس، ایجنت الخاندرو بالده امضا کرده و طبق آن بعد از حل مشکلات اقتصادی و امکان ثبت قراردادهای جدید، قراردادی جدید برای بالده تا سال 2028 به امضا خواهد رسید.

مذاکرات برای قراراداد یامال برخلاف بالده هنوز نهایی نشده است اما طرفین در مسیر خوبی قرار دارند و به نظر می رسد مشکلی برای عقد یک قرارداد 3 ساله (حداکثر زمان عقد قرارداد با توجه به سن یامال) وجود نداشته باشد. ایجنت این بازیکن هم ژرژ مندس است و ایجنت پرتغالی قول داده تا این بازیکن نیز قطعا آبی اناری بماند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار